larscph Skrevet April 14, 2010 Rapporter Skrevet April 14, 2010 Er der ikke en herinde der har en Avensis Touring og som kan hitte lastmålene i baggagerummet til mig i sådan én med sæderne slået ned? Det er primært bredde og dybde jeg er interesseret i at kende.... :)
Lars C Besvaret April 15, 2010 Rapporter Besvaret April 15, 2010 Det er 99 cm bredt og 109 cm dybt med sæderne oppe og 185 cm med sæderne lagt ned. Du kan se mere her: http://www.teknikensvarld.se/files/0909-avensis-accord-6-c5-passat.pdf
Lollikken Besvaret April 15, 2010 Rapporter Besvaret April 15, 2010 Eller i mere praktiske termer en spade, en pose læsket kalk, en motorsav, en rulle plast og en velvoksen mand som ikke brokker sig over at ligge klemt....
larscph Besvaret April 15, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 15, 2010 Hehe... Jow jow.. Det er bare væsentligt at vide hvilken størrelse bil man skal leje til formålet, ikk ;)
Gio Besvaret April 15, 2010 Rapporter Besvaret April 15, 2010 Helt off-topic - men når nu tråden er besvaret und alles, så kan jeg godt lige nævne det: Du har sikkert en cache'd kopi liggende på din maskine, så du ikke selv ser den manglende grafik Detalje, jo jo...men solen skinner jo! :D
larscph Besvaret April 15, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 15, 2010 Hmm.. Jeg ser faktisk slet ingenting! Spøjst egentlig... Men prøver lige at fikse det så det er væk...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu