Carlos santos Skrevet April 14, 2010 Rapporter Skrevet April 14, 2010 Hej alle sammen. Jeg fik 6 månederes kørelseforbud i Danmark i oktober sideste år. Nu er de 6 måndere forbi. Mit spørgsmål er nu hvad skal jeg gøre??? Jeg fik ombyttet for 2 år siden mit DK kørekort til SE. Jeg har ringet til Dansk politi 2 gange sidste uge og har fået begge gange 2 forskellige svar. Den ene betjent sagde at jeg ikke må køre i Dk før jeg har taget nyt teori og køreprøve i SE og vist dem til Dansk politi Den anden betjent sagde at jeg godt må køre i DK igen når kørelseforbudtid er forbi Da jeg har svensk kørekort. Hvad skal jeg gøre er total forvirret ps: skriver ikke så godt Dansk da jeg har kun boede i skandanavia 4 år Sorry Der må der være nogen som kan hjælpe mig:new:
Thomas Besvaret April 14, 2010 Rapporter Besvaret April 14, 2010 Hej alle sammen. Jeg fik 6 månederes kørelseforbud i Danmark i oktober sideste år. Nu er de 6 måndere forbi. Mit spørgsmål er nu hvad skal jeg gøre??? Jeg fik ombyttet for 2 år siden mit DK kørekort til SE. Jeg har ringet til Dansk politi 2 gange sidste uge og har fået begge gange 2 forskellige svar. Den ene betjent sagde at jeg ikke må køre i Dk før jeg har taget nyt teori og køreprøve i SE og vist dem til Dansk politi Den anden betjent sagde at jeg godt må køre i DK igen når kørelseforbudtid er forbi Da jeg har svensk kørekort. Hvad skal jeg gøre er total forvirret ps: skriver ikke så godt Dansk da jeg har kun boede i skandanavia 4 år Sorry Den anden betjent har ret.
Carlos santos Besvaret April 14, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 14, 2010 tak!! Man hvad skal jeg så sige til den første betjent hvis nu det er ham der stopper mig??
TNI Besvaret April 15, 2010 Rapporter Besvaret April 15, 2010 Du skal fortælle ham, at han har et stærkt begrænset kendskab til svensk lovgivning. TNI
raptus Besvaret April 15, 2010 Rapporter Besvaret April 15, 2010 Kørekort du skal ikke til køreprøve i hverken dk eller sve. så kan køre uden nogen problemer. grund. du skal tage kørekort i det land du bor dvs der kan IKKE forlanges at du tager teori i dk..... den første ( som tnt siger ) er et uvidende FJOLS....
Gio Besvaret April 15, 2010 Rapporter Besvaret April 15, 2010 Kæft det kører...... TNIDet er muligt at redigere sine egne indlæg, hvis kaffekarussellen ikke lige er kommet igang endnu :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu