Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle sammen. Jeg fik 6 månederes kørelseforbud i Danmark i oktober sideste år. Nu er de 6 måndere forbi. Mit spørgsmål er nu hvad skal jeg gøre??? Jeg fik ombyttet for 2 år siden mit DK kørekort til SE. Jeg har ringet til Dansk politi 2 gange sidste uge og har fået begge gange 2 forskellige svar. Den ene betjent sagde at jeg ikke må køre i Dk før jeg har taget nyt teori og køreprøve i SE og vist dem til Dansk politi Den anden betjent sagde at jeg godt må køre i DK igen når kørelseforbudtid er forbi Da jeg har svensk kørekort. Hvad skal jeg gøre er total forvirret ps: skriver ikke så godt Dansk da jeg har kun boede i skandanavia 4 år Sorry Der må der være nogen som kan hjælpe mig:new:

Besvaret
Hej alle sammen. Jeg fik 6 månederes kørelseforbud i Danmark i oktober sideste år. Nu er de 6 måndere forbi. Mit spørgsmål er nu hvad skal jeg gøre??? Jeg fik ombyttet for 2 år siden mit DK kørekort til SE. Jeg har ringet til Dansk politi 2 gange sidste uge og har fået begge gange 2 forskellige svar. Den ene betjent sagde at jeg ikke må køre i Dk før jeg har taget nyt teori og køreprøve i SE og vist dem til Dansk politi Den anden betjent sagde at jeg godt må køre i DK igen når kørelseforbudtid er forbi Da jeg har svensk kørekort. Hvad skal jeg gøre er total forvirret ps: skriver ikke så godt Dansk da jeg har kun boede i skandanavia 4 år Sorry
Den anden betjent har ret.
Besvaret

Kørekort du skal ikke til køreprøve i hverken dk eller sve. så kan køre uden nogen problemer. grund. du skal tage kørekort i det land du bor dvs der kan IKKE forlanges at du tager teori i dk..... den første ( som tnt siger ) er et uvidende FJOLS....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...