Frakkel Skrevet April 18, 2010 Rapporter Skrevet April 18, 2010 Hej, Så sidder jeg her på altanen en dejlig dag hvor solen skinner en lille smule. Dette gør dog at det er helt umuligt at læse noget på min skærm (god gammel x31). Er der nogen der kan anbefale en bærbar, som fortrinsvist skal bruges til surfing og er lille nok til at man gider at slæbe den rundt(10-12 tommer), der kan bruges i lyse omgivelser? Har tænkt på en ipad men andre forslag modtages gerne.
Andreas- AutoPerformance Besvaret April 18, 2010 Rapporter Besvaret April 18, 2010 Mac Book Air, mycket bra skärm när man sitter utomhus.
LotteB Besvaret April 18, 2010 Rapporter Besvaret April 18, 2010 Hej, Så sidder jeg her på altanen en dejlig dag hvor solen skinner en lille smule. Dette gør dog at det er helt umuligt at læse noget på min skærm (god gammel x31). Er der nogen der kan anbefale en bærbar, som fortrinsvist skal bruges til surfing og er lille nok til at man gider at slæbe den rundt(10-12 tommer), der kan bruges i lyse omgivelser? Har tænkt på en ipad men andre forslag modtages gerne. Helt enig med Andreas:th2: Jeg har sågar brugt den under sydens stærke sol uden problemer og så vejer den ingenting. Men det er måske lidt vel meget at spendere, hvis det kun skal fungere som "terasse pc":o
Frakkel Besvaret April 18, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2010 Men det er måske lidt vel meget at spendere, hvis det kun skal fungere som "terasse pc":o Det drejer sig om at finde de rigtige argumenter. Så hvis jeg får arbejde her fra juni af så har jeg en gave jeg kan give mig selv :) En anden grund til at vente er, at apple nok snart vil opgradere hardwaren i deres macbook air. Prisen den samme hardwaren forskellig.
larscph Besvaret April 18, 2010 Rapporter Besvaret April 18, 2010 En anden mulighed er også en af de nye MacBook Pro 13" med op til 10 timers batteritid.... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu