larscph Skrevet April 20, 2010 Rapporter Skrevet April 20, 2010 Og for dem hvis opmærksomhed det måtte være undgået http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone?skyline=true&s=i er den kommende iPhone "afsløret".... Den ser nu ret fiks ud, en smule mere "proff" i sit look end den nuværende syn's jeg :)
samson Besvaret April 20, 2010 Rapporter Besvaret April 20, 2010 Ja helt enig! Og fedt at der nu er kommet frontside-kamera på, og så selvfølgelig multitasking...jeg tænker Spotify, Skype osv.. Og for dem hvis opmærksomhed det måtte være undgået http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone?skyline=true&s=i er den kommende iPhone "afsløret".... Den ser nu ret fiks ud, en smule mere "proff" i sit look end den nuværende syn's jeg :)
credde Besvaret April 20, 2010 Rapporter Besvaret April 20, 2010 Ser ret fed. Godt jeg ikke har kastet mig ud i et 24 måneders abonnement på en 3GS-er endnu
larscph Besvaret April 20, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 20, 2010 For slet ikke at glemme højere skærmopløsning! Frontside kameraet er jeg ligeglad med - men "native" multitasking er klart et plus så slipper man måske for jailbreak for at kunne køre backgrounder. Multitasking kommer dog så vidt jeg ved også til 3GS i den kommende update til iPhoneOS
samson Besvaret April 20, 2010 Rapporter Besvaret April 20, 2010 Selvfølgelig er det individuelt hvad man glæder sig over, for mig bliver det dog dejligt at kunne sige godnat til min datter face-to-face, når jeg sidder i stockholm, oslo eller helsinki lufthavn og venter på det næste fly hjem... Jeg har med vilje ikke investeret i 3GS'ern da jeg regnede med at den nye var lige på trapperne, men ja, så godt at multitasking bliver muligt med de nye OS til iPhone og Ipod T. For slet ikke at glemme højere skærmopløsning! Frontside kameraet er jeg ligeglad med - men "native" multitasking er klart et plus så slipper man måske for jailbreak for at kunne køre backgrounder. Multitasking kommer dog så vidt jeg ved også til 3GS i den kommende update til iPhoneOS
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu