duni Skrevet April 21, 2010 Rapporter Skrevet April 21, 2010 Hej Vi skal til maj holde en 30 års fødselsdag og søger en som kan komme og passe grille et pár timer. vi har søgt hos lidt firmaer, men endten gør de de ikke, eller også er de optaget den dag. Vi er bosat i Oxie... Nogen gode råd. Pft. Anja
MissCath Besvaret April 21, 2010 Rapporter Besvaret April 21, 2010 Ja. Brug søgefunktionen. Jeg svarede på et lignende indlæg for kort tid siden. Held og lykke! :th2:
duni Besvaret April 22, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 22, 2010 Hej Tak for "hjælpen" Nu har jeg ikke været herinde siden maj sidste år, og har prøvet at skrive grill og kok i søge funktionen. Altid rart at få hjælp! og at man som ikke fast bruger herinde skal føle sig DUM når man laver indlæg. Men jeg søger videre...
Nicode Besvaret April 22, 2010 Rapporter Besvaret April 22, 2010 Ja. Brug søgefunktionen. Jeg svarede på et lignende indlæg for kort tid siden. Held og lykke! :th2: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=18841 Fantastisk hjælp:confused:
Thomas Besvaret April 22, 2010 Rapporter Besvaret April 22, 2010 Ja. Brug søgefunktionen. Jeg svarede på et lignende indlæg for kort tid siden. Held og lykke! :th2: Godt svar, har også bare for sjov søgt på samme. Og fandt at du havde svaret på en pm!
michael k Besvaret April 22, 2010 Rapporter Besvaret April 22, 2010 men er det ik en del af charmen ved at grille at man selv står og hygger ved grillen? få folk til selv at grille hvad de vil ha .. nemmere og billigere til vores sommerfest fläkker vi bare 2 olietönder og smider armeringsjern over og så et par store köleboxe hvor ködet er i så kan folk selv tage det stykke köd de vil ha og grille det
gika1234 Besvaret April 22, 2010 Rapporter Besvaret April 22, 2010 Hej Tak for "hjælpen" Nu har jeg ikke været herinde siden maj sidste år, og har prøvet at skrive grill og kok i søge funktionen. Altid rart at få hjælp! og at man som ikke fast bruger herinde skal føle sig DUM når man laver indlæg. Men jeg søger videre... God pointe
MissCath Besvaret April 22, 2010 Rapporter Besvaret April 22, 2010 Hej Tak for "hjælpen" Nu har jeg ikke været herinde siden maj sidste år, og har prøvet at skrive grill og kok i søge funktionen. Altid rart at få hjælp! og at man som ikke fast bruger herinde skal føle sig DUM når man laver indlæg. Men jeg søger videre... Beklager. Jeg mente, at tråden indeholdte lidt flere links til forskellige steder, så det var en tanketorsk fra min side. Jeg fik dog aldrig svar på min PM, så jeg aner ikke om vedkommende fandt ud af noget. Men jeg kan da også sende dig en PM, hvis det er? :o
Ann Besvaret April 22, 2010 Rapporter Besvaret April 22, 2010 Jeg kender en kok (pensioneret) der elsker at hygge, og elsker at komme herover. Så mod betaling vil han da muligvis gerne. Kan du give mig en dato så spørger jeg ham? Han kommer herover på lørdag så jeg kan spørge ham.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu