Frakkel Skrevet April 29, 2010 Rapporter Skrevet April 29, 2010 Hej, Jeg skal have et nyt headset og valget er faldet på sennheiser pc 350. Dette kan fås til 799 dkk http://www.pixmania.com/dk/dk/2433749/art/sennheiser/hovedtelefon-pc-350.html eller til 1390 dkk http://www.pixmania.com/dk/dk/1055350/art/sennheiser/hovedtelefoner-med-mikrof.html Er det ikke samme headset eller er der noget jeg har overset?
Gio Besvaret April 29, 2010 Rapporter Besvaret April 29, 2010 Hej, Jeg skal have et nyt headset og valget er faldet på sennheiser pc 350. Dette kan fås til 799 dkk http://www.pixmania.com/dk/dk/2433749/art/sennheiser/hovedtelefon-pc-350.html eller til 1390 dkk http://www.pixmania.com/dk/dk/1055350/art/sennheiser/hovedtelefoner-med-mikrof.html Er det ikke samme headset eller er der noget jeg har overset?Bløb i deres webshop - ryk på den billige pris ;o)
Frakkel Besvaret April 29, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret April 29, 2010 Det er temmeligt irriterende at jeg kun kan finde det på den danske webshop. pt kommer jeg ikke så meget til dk.
Gio Besvaret April 29, 2010 Rapporter Besvaret April 29, 2010 Det er temmeligt irriterende at jeg kun kan finde det på den danske webshop. pt kommer jeg ikke så meget til dk.Kan de ikke levere til S? Ellers kan du da bare få den leveret til mig på jobbet, hvis det ér.
Nicode Besvaret April 29, 2010 Rapporter Besvaret April 29, 2010 En lille historie om Pixmania Til jul sidste år ville vi give knægten en playstation, den fandt vi på pixmania den 8. dec til en god pris.. Pengene trækkes fra kontoen den 8. dec. Da playstationen stadig ikke er dukket op den 14. dec som lovet begynder vi at kontakte kundeservice. Dette gøres både på telefon og mail, men hverken telefon eller mail besvares. Da den ikke var dukket op 20. dec køber vi en playstation i elgiganten. Vi skriver igen til Pixmania og gør opmærksom på at købet nu ophæves. Men igen får vi intet svar. Vi kontakter banken og får tilbageført pengene. Marts måned i år får vi en mail fra Pixmania som sørme har afsendt vores playstation. Vi sender igen en mail og informerer om at købet er ophævet. 3 dage senere for jeg en avi med posten om at jeg kan hente en pakke hos ica maxi. Fantastisk firma:rolleye:
Gio Besvaret April 29, 2010 Rapporter Besvaret April 29, 2010 Til jul sidste år ville vi give knægten en playstation, den fandt vi på pixmania den 8. dec til en god pris.. Pengene trækkes fra kontoen den 8. dec. Da playstationen stadig ikke er dukket op den 14. dec som lovet begynder vi at kontakte kundeservice. Dette gøres både på telefon og mail, men hverken telefon eller mail besvares. Da den ikke var dukket op 20. dec køber vi en playstation i elgiganten. Vi skriver igen til Pixmania og gør opmærksom på at købet nu ophæves. Men igen får vi intet svar. Vi kontakter banken og får tilbageført pengene. Marts måned i år får vi en mail fra Pixmania som sørme har afsendt vores playstation. Vi sender igen en mail og informerer om at købet er ophævet. 3 dage senere for jeg en avi med posten om at jeg kan hente en pakke hos ica maxi. Fantastisk firma:rolleye:Pixmania er blandt de mest udskældte shops- enig. Jeg har dog handlet hos dem tre gange nu, og har været fuldt ud tilfreds. Desværre ved jeg godt jeg tager en chance. Og derfor handler jeg ikke de helt "store" sager hos dem, da jeg gerne betaler en hundredebasse mere e.l. andre steder, hvor jeg VED at kommunikationen er i orden, skulle der opstå problemer.. En hurtig Google'r gjorde mig opmærksom på deres "ry" allerede inden jeg handlede første gang. (Jeg har en tendens til at undersøge sådanne ting inden jeg handler. Både for at være sikker på jeg får den bedste pris - men også for at vide lidt om hvad jeg begiver mig ud i. "Af skade bliver man klog"...og jeg har været der nogle gange, efterhånden :p)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu