Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kommer af med en masse grene og træaffald fra et par store træer jeg har fældet i haven? Vi har ingen trailer og kan heller ikke leje en da vi ikke har Svensk ID kort. Hvad fanden gør man?

Besvaret
Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kommer af med en masse grene og træaffald fra et par store træer jeg har fældet i haven? Vi har ingen trailer og kan heller ikke leje en da vi ikke har Svensk ID kort. Hvad fanden gør man?
hvem kräver svensk id for at udleje trailer? har jeg aldrig oplevet eller hört om ...
Besvaret

Det var pokkers. Jeg prøver Statoil igen så. Hvad så med udlejning af maskiner i Bauhaus feks. Har I også gjort det uden at kunne bevise at i bor i Sverige?

Besvaret

Jeg har lejet trailer hos ST:1 og OK/Q8 uden andet end DK kørekort, aldrig noget problem i det. Har også lejet værktøj hos HyrHöjden ved HornBach uden andet end DK ID og så oplyse mit svenske personnummer....

Besvaret
Det var pokkers. Jeg prøver Statoil igen så. Hvad så med udlejning af maskiner i Bauhaus feks. Har I også gjort det uden at kunne bevise at i bor i Sverige?
Hvis du har problemer med at bevise at du bor i Sverige, kan du altid gå ind på Skatteverkets hjemmeside og udskrive et bevis på, at du bor her. Det slæber du så bare med i Bauhaus. Jeg har lejet maskiner i Bauhaus på Svågertorp uden problemer. Mener, at jeg bare viste mit danske kørekort.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...