Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej derude nogen der ved hvor man kan få vaskemaskine til en god pris, har selv tjekket lidt priser ud på feks elgiganten DK vs SE og fandt ud af det er det bedre kan betale sig at køre til DK og hente en :surprise: kan det virkeligt være rigtigt at svenskere skal betale mere for vaskemaskiner end danskere ? det er tybiske 1000 - 1500 mere end i DK :thumbdown. Håber det er mig der tager fejl :rolleyes:

Besvaret

Det er nok rigtigt Som så meget andet er der prisforskel mellem 2 lande. Så du har nok ret

hej derude nogen der ved hvor man kan få vaskemaskine til en god pris, har selv tjekket lidt priser ud på feks elgiganten DK vs SE og fandt ud af det er det bedre kan betale sig at køre til DK og hente en :surprise: kan det virkeligt være rigtigt at svenskere skal betale mere for vaskemaskiner end danskere ? det er tybiske 1000 - 1500 mere end i DK :thumbdown. Håber det er mig der tager fejl :rolleyes:
Besvaret
Som så meget andet er der prisforskel mellem 2 lande. Så du har nok ret
Jep, det skyldes konkurrencen på markedet for hårde hvidevarer i DK - den er benhård grundet Punkt 1, Skousen mv. (jeg har arbejdet i branchen)
Besvaret
det er tybiske 1000 - 1500 mere end i DK :thumbdown. Håber det er mig der tager fejl :rolleyes:
Overordnet set, så skal en billigere maskine fra DK jo også over broen. Det betyder bro-afgift, brændstof og lidt sved på panden. Har man ikke selv bilen/trailer, så skal dette lægges oveni. Så skal man måske også overveje evt. garanti-spørgsmål. Er maskinen dækket tilfredsstillende i S, skulle den hoste alle de forsvunde sokker op igen - eller skal den pludselig en tur til DK igen, for at blive fikset. Med andre ord, så skal der nok være noget mere end 1000-1500 at spare, for at det kan betale sig at handle sådan en i DK.
Besvaret

Nettet Tror du skal ud at handle lidt på nettet hvis du som minimum vil have det til samme pris som i DK. Vi har brugt vitvarumaklarna.se et par gange og jeg er sikker på du kan finde andre lignende. Kig evt. på pricrunner først

Besvaret
hej derude nogen der ved hvor man kan få vaskemaskine til en god pris, har selv tjekket lidt priser ud på feks elgiganten DK vs SE og fandt ud af det er det bedre kan betale sig at køre til DK og hente en :surprise: kan det virkeligt være rigtigt at svenskere skal betale mere for vaskemaskiner end danskere ?
Hvorfor ikke? Jeg synes generelt at elektronik er dyrere i SE end DK. Har også erfaret at brugte campingvogne er dyrere i SE. Vh, Lars.
Besvaret

tak for jeres svar og info samt div.links. tro nu også jeg handler den i SE, jeg havdet bare regnet med at prisen var nogenlunde den samme efter man havdet regnet kursforskellen ud .... men ak jeg blev klogere.

Besvaret

Alene pga af garanti o.l. så handler vi hvidevarer i SE. Det er da bövlet at skulle levere et stort dyr tilbage til kbh, hvis der skulle gå et eller andet galt :)

Besvaret
Alene pga af garanti o.l. så handler vi hvidevarer i SE. Det er da bövlet at skulle levere et stort dyr tilbage til kbh, hvis der skulle gå et eller andet galt
Det er så heller ikke tilfældet med de store anerkendte mærker, hvor man får det indkøbte repareret under garanti i det land, man bor...
Besvaret

Jeg købte vaskemaskine + tørretumbler her http://www.gransbygden.se/ sidste år. De sendte et tilbud til mig incl. fragt, som var billigere end prisen på deres website + det var 2-4.000 billigere end i dk. Kan ikke huske det præcise tal lige nu. Jeg købte energibesparende topmodeller, men ved ikke om der er stor forskel i pris nu.

Besvaret
Det er så heller ikke tilfældet med de store anerkendte mærker' date=' hvor man får det indkøbte repareret under garanti i det land, man bor...[/quote'] ok, det var ikke den besked vi fik omkring electrolux. I butikken sagde de, at vi skulle henvende os i den butik, hvor varen var indköbt.
Besvaret
ok, det var ikke den besked vi fik omkring electrolux. I butikken sagde de, at vi skulle henvende os i den butik, hvor varen var indköbt.
Bosch, Siemens, Gaggenau f.eks. kører med den politik - ved jeg.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...