EBL Skrevet May 19, 2010 Rapporter Skrevet May 19, 2010 Jeg skal godt nok love for at Ekstra Bladet en gang imellem pynter lige lovligt meget på deres historier, prøv at se her hvordan de uden at kny tilføjer et hjemmelavet billede til en artikel lånt fra engelske medier og ovenikøbet også meget behændigt helt glemmer at fortælle at det "kun" var håndtaget fra en toiletbørste der var tale om, således at historien bliver lidt mere fantastisk: Den originale engelske artikel: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2978052/Toilet-brush-blunder-death.html?OTC-RSS#ixzz0oIwd4mur Artiklen i Ekstra Bladet efter at de har tilføjet et hjemmelavet photoshop'et billede: http://ekstrabladet.dk/112/article1349018.ece EDIT: Nu har Ekstra Bladet så tilføjet "Modelfoto" til billedeteksten, så nu er det kun 95 og ikke 100% forsøg på manipulation længere
Lollikken Besvaret May 20, 2010 Rapporter Besvaret May 20, 2010 Jeg kan godt li' at du henviser til ekstrabladet som ... 'avisen' Det er vist ikke mere end glorificeret dameblads journalistik der dækker dagens begivenheder rettet mod et overvejende mandligt publikum :)
Gio Besvaret May 20, 2010 Rapporter Besvaret May 20, 2010 Flot EB! Det understreger simpelthen seriøsiteten af 95% af deres skriv. Billedet er jo ellers beviset der burde fjerne enhver tvivl - hvis det ikke var for at det er så dårligt lavet, at jeg kun kan grine! Intet hænger sammen hos EB...som sædvanlig *lol*
Tomcat Besvaret June 1, 2010 Rapporter Besvaret June 1, 2010 Lad mig spare dig for lidt tid og drop ekstrabladet som tidsfordriv ;) Du kunne lige så godt læse en skør skør verden.
Tomcat Besvaret June 1, 2010 Rapporter Besvaret June 1, 2010 Intet hænger sammen hos EB...som sædvanlig *lol* Udover deres "kunstneriske" tilgang til facts og nyheder, så har de også store problemer med stavningen samt grammatikken.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu