Jump to content

Nogen der ved om der er weber på tilbud et eller andet sted i Malmö

Recommended Posts

Skrevet

Mine forældre og nogle af deres venner kikker ind i morgen for at købe weber kul grill. Nogen der har set dem billig et eller andet sted i Malmö eller tæt på? Kan se at alle har dem, men ingen på tilbud. På forhånd tak Nenad

Besvaret
Mine forældre og nogle af deres venner kikker ind i morgen for at købe weber kul grill. Nogen der har set dem billig et eller andet sted i Malmö eller tæt på? Kan se at alle har dem, men ingen på tilbud. På forhånd tak Nenad
Hvis du vil have dem biligt, skal du ikke købe den i Sverige
Besvaret
Tror også weber er en dansker-ting.... De er på tilbud i bilka tror jeg.....
Næh det er det skam ikk, det er en amerikaner ting. Men de er bare noget dyrere i sverige, Bauhaus.se har desuden et kæmpe udvalg. Og nej bilka har ikke tilbud på dem... Men silvan har:)
  • 2 weeks later...
Besvaret

Jeg købte en Baby Q100 sidste år i Bauhaus og prisen var et par 100 kr billigere end DK Super med gas. Nu er det bare lige at trykke på knappen og den er klar til brug efter 15 min istedet for den 60-80 min kul Weberen tog. Men bortset fra det tror jeg at Nenad er ligeglad, da det var prisen på kul han var ude efter :).

Besvaret

Ja - det er super med gas... Specielt hvis man lige køber en slange til den så man kan sætte en alm gasflaske på så man slipper for de svine dyre engangsflasker! Specielt til "hverdagsgrill" syntes jeg det er top... Men samtidig afholder det mig altså på ingen måde fra at fyre op i kul-weberen - der er altså et eller andet over at lave "rigtig" ild... Plus den kan lidt mere dels fordi den er større end min Q120, man kan lave indirekte varme, putte lidt rygetræ i kullene og den slags...

Besvaret

Vi købte to i bauhaus, har nok ikke sparet det store, men ved to er der sparet lidt mere end ved køb af en. Og den ene måtte vi også bruge samme aften for at se om det er ok vare;-)) De fandt til gengæld en del andre ting meget billigt og turen var ok, selv om der var en lille million mennesker i området.

• 8 months later...
Besvaret

jeg var forbi Hornbach i går - og de kører sådan en "ryd vores rest-lager" ting de her dage. Hvad finder man der - en fin vogn til Baby Q120 grill'en til 150 sek!!! Eneste var at emballagen var lidt smadret - men ellers helt ny og fin.. Normalpris 795 sek! Dét var alligevel et godt tilbud... Jeg er ikke sikker på om de har flere af lige den model dog, men en masse ting rundt omkring i haveafdelingen med ret meget rabat...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...