Igelkottar Skrevet June 18, 2010 Rapporter Skrevet June 18, 2010 Hej, Er der nogen der ved lidt om MC forsikringer ? har lige fået en pris på forsikring hos Vestas og fik denne besked da jeg forespurgte : En helförsäkring kostar 18 678 kr och en halvförsäkring 12 064 kr. Det rekomenderas att du tar en helförsäkring, då den är så pass ny. En halvförsäkring täcker inga skador på motorcyklen om det blir en singelolycka el om du har vällat en skada. :sick: det er en Mc jeg har taget med fra DK og betaler idag små 4000 dkr. det må da kunne gøres billigere ? eller hvad
RS6 Besvaret June 18, 2010 Rapporter Besvaret June 18, 2010 Hvad er det for MC? Jeg giver 6500 for min Blackbird hos IF. Og skal give 4500 for en ny BMW R1200GS Adventure, også hos IF. Begge priser er deres "mærkes forsikring".
SanneJ Besvaret June 18, 2010 Rapporter Besvaret June 18, 2010 Brug søgefunktionen, der findes en del indlæg om mc-forsikringer. Du har tydligvis en sportscykel, som pr. definition er dyre! Også selvom det kun er en 600cc! Så hvis du samtidig bor i Malmö og er under 35 år, så er der ikke meget at gøre andet end at bide i det sure æble og vælge halvforsikring og crashpads! (undersøg dog som RS6 siger om der findes mærkesforsikring). Halvforsikring dækker tyveri og brand! (men som sagt ikke hvis du selv vælter). Men hvorfor har du taget din mc med fra DK. Du kan få så meget mere for pengene herovre :)
Igelkottar Besvaret June 19, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2010 cyklen er en Aprilia Shiver 750 nake bike,nogen kalder den streetbike,og jeg er en ganske ung mand på 43 :D, har godtnok taget Mc kort sidste år,men er ellers super elite i DK.
Igelkottar Besvaret June 19, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 19, 2010 ps .... cyklen er helt ny og bor i Svedala, gider i uddybe hvad "mærkes forsikring" er ?
SanneJ Besvaret June 19, 2010 Rapporter Besvaret June 19, 2010 ps .... cyklen er helt ny og bor i Svedala' date=' gider i uddybe hvad "mærkes forsikring" er ?[/quote']Du har aprilla altså er dit mærke=aprilla. Du burde kunne finde noget billigere, når du er over 40. De fleste selskaber ændrer præmie ved 35 år. Og Svedala burde også hjælpe... Undersøg flere selskaber!
Menace Besvaret June 19, 2010 Rapporter Besvaret June 19, 2010 En mærkeforsikring er når en producent har indgået et samarbejde med et forsikringsselskab Så mangler du bare at finde en der muligvis har indgået en aftale med Aprilia, evt. kan en forhandler/importør hjælpe.....
Igelkottar Besvaret June 20, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret June 20, 2010 mange tak for jeres hurtige svar :th2:
Bjarne233 Besvaret June 21, 2010 Rapporter Besvaret June 21, 2010 Vi skal da snart på fællestur herfra Svedala så !!! Skuruppere og andre må også komme med.... :-)
SanneJ Besvaret June 21, 2010 Rapporter Besvaret June 21, 2010 Vi skal da snart på fællestur herfra Svedala så !!! Skuruppere og andre må også komme med.... :-)Solgte min elskede UDO kwak i sidste uge :( -I'll be back om nogle år... :)
Igelkottar Besvaret July 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 1, 2010 Hvornår køre i fra Svedala ? jeg er frisk :p
Igelkottar Besvaret July 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 1, 2010 Skal forresten lige sige til jer andre at der er gode og billige Mc forsikringere her : http://www.bilsport-mc.com/se : )
RS6 Besvaret July 1, 2010 Rapporter Besvaret July 1, 2010 Skal forresten lige sige til jer andre at der er gode og billige Mc forsikringere her : http://www.bilsport-mc.com/se : ) Ahh....min Blackbird er dobbelt så dyr på den hjemmeside i forhold til Honda/IF forsikring....
Igelkottar Besvaret July 1, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 1, 2010 deres hjemmeside virkede ikke da jeg skulle udregne prisen, så ringede jeg til dem og fik en god pris, kan kun sige .... prøv at ring til dem, jeg skal gi lidt over 5000 skr mod 18000 - 25000 skr andre steder
SanneJ Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Skal forresten lige sige til jer andre at der er gode og billige Mc forsikringere her : http://www.bilsport-mc.com/se : )Min ville de slet ikke forsikre :)
Thomas Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 Min ville de slet ikke forsikre :) Heller ikk min
Igelkottar Besvaret July 2, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 2, 2010 det forstår jeg ikke måske er det fordi det ikke er en lækker Aprilia
Thomas Besvaret July 2, 2010 Rapporter Besvaret July 2, 2010 det forstår jeg ikke måske er det fordi det ikke er en lækker Aprilia De forsikrer ikke sportscykler...
matti Besvaret July 13, 2010 Rapporter Besvaret July 13, 2010 Thomas, jeg kan kun give dig ret i det er helt andre priser her i sverige for en sports mc. Jeg har lige lavet en ny tråd om et muligt smuthul, kig evt. på denne. Ang. bilsportmc.se, så forsikre de sjovt nok ikke "sportshojar"...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu