Jump to content

Svensk Personnr. Hvor langt tid går der.. ??

Recommended Posts

Skrevet

Hej allesammen Jeg flyttede til sverige D. 1/7 og var i dag på skatteverket for at ansøge om svensk personnr - det tog godt nok sin tid bare det at komme inden for også skulle man der ind sidde og vente.. Men ville bare høre jer hvor lang tid der ca går fra i har søgt om det til i fik det.. ?? Han sagde at der kunne gå helt op til et måned før jeg fik mit nemlig og står og mangler et køretøj rimelig meget.. Tak for hjælpen på forhånd..

Besvaret

Alt fra to dage til en måned. Nogle har sågar fået det oplyst mundtligt på Folkbokföringen - men det hører vist til undtagelserne. Välkommen hit!

Besvaret

Jeg mener ikke at du kan eje en bil/mc - når ikke du "er en person i landet" - altså ikke har cpr. nr.. Jeg havde i hvert fald MEGET MEGET svært ved at komme ind i landet.. For at kunne få en bolig, skal man have et lån For at få et lån, skal man have et cpr. nr. For at få et cpr. nr, skal man have en adresse herovre.. For mig kørte det ring i ring... Kendte dog heldigvis en kammi herovre - så det blev lidt fusket.. men hvem har ikke gjort det.. Point: nej, jeg tror ikke du kan...

Besvaret

Nej men når man nu endelig fik en lejlighed så vil man jo oss gerne ha bilen man har kigget på.. hehe så er toget slemt.. Men hvis det bare var et par dage kunne jeg sagtens klare den men når det er et måned så ja puha bare tanken.. hehe aldrig rigtig taget et tog sån..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...