Ann Skrevet July 6, 2010 Rapporter Skrevet July 6, 2010 Jeg har søgt på debatten, og fundet en klage over Käglinge Bilcenter, så dem er jeg ikke meget for at bruge. :thumbdown Jeg har en gammel Volvo fra 1995, og den bagerste del af udstødningsrøret er kaput, og skal skiftes. Så der er ikke tale om en ny bil der kræver varemærker og special-kendskab. Så en god solid mekaniker der ikke er for dyr vil være meget kærkommen. Sådan en gammel bil trænger jo tit til en kærlig hånd. Nogen anbefalinger? (Vi skal helst ikke køre for langt for at finde dem for vi har pillet den defekte udstødning af).
alexzuz Besvaret July 6, 2010 Rapporter Besvaret July 6, 2010 Greco´s ligger næsten på den anden side af vejen..http://www.grecosbil.se/kontakt.html Ham har jeg brugt to gange og er meget tilfreds, har et par kammerater der også bruger ham...
Ann Besvaret July 6, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 6, 2010 Tak for tippet. Jeg hører dem, om det er opgave de vil have. God sommer.
dannemare Besvaret July 6, 2010 Rapporter Besvaret July 6, 2010 Vi har til vores allerstørste tilfredshed brugt Mido en håndfuld gange til alt muligt forskelligt (montering af ny katalysator, rep. af hul i udstødning, bytte af CV-joints, m.m.).
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu