larscph Skrevet July 9, 2010 Rapporter Skrevet July 9, 2010 Jeg var lige inde for at checke min mobilregning - og klikker lidt rundt i den nye kundeportal de har fået hos tre.... Og falder over at jeg har abonnemnt på "Surf (old) - 79 kr/md" og ikke "Surf - 79 kr/md" - og ja jeg har da ganske rigtig haft abonnementet noget tid. Men undrer mig lidt. Hvis jeg klikker på "Surf - 79 kr/md" produktet får jeg en fejl(!) op om at produktet ikke understøttet BlackBerry BIS. Wierd... Men giver ikke op - og ud under de almindelige sider hvor jeg hitter Surf... Der står: "* Loft på regningen Hvis du overskrider de 500 MB, der er inkluderet i Surf-pakken, koster det 79 øre/MB. Men med loft på regningen er du sikker på, at du aldrig kommer til at betale mere end 199 kr. /md for dit dataforbrug. Gælder kun for dataforbrug i Danmark og på 3's net i Sverige. Brug dit minimumsforbrug på Surf Pakken Surf trækkes automatisk af dit minimumsforbrug. Hvis du fx har abonnementet 3Boost 299, kan du bruge 79 kr. / md. på pakken Surf og stadig have 220 kr. tilbage til almindeligt forbrug. Sådan får du Surf Når du køber en ny mobil kan du tilvælge rabatpakken Surf. Find din nye mobil > Eksisterende kunder kan tilmelde sig Surf på Mit 3. Log ind på Mit 3 > 79,00 kr.md. Månedsabonnement med 30 dages opsigelse. " Ahh - og der er jo præcist én væsentlig forskel - for det surf (old) abonnement jeg p.t. har inkluderer 100 MB data. Og da jeg typisk bruger 3-400 MB per md ja så betaler jeg ekstra udover de 79 kr. Så nu har jeg opsagt mit Surf Old - så jeg kan tegne et af de "nye" når det gamle er udløbet! Men det er nu relativt dårlig kundeservice at de ikke automatisk lægger om til de nye abonnementstyper syntes jeg ærlig talt... Smart ja indtil man så opdager det og ændrer det - men dårlig service! Specielt fordi jeg jo pænt har takket ja til at de meget gerne må kontakte mig hvis der fx er nye og relevante tilbud for mig... Hmm... Nå - men tippet hermed givet videre til de af jer det måtte være relevant for!
Rene Larsen Besvaret July 9, 2010 Rapporter Besvaret July 9, 2010 Ja, og 3's "hemmelige" abonnementer fortæller de heller ikke noget om - dårlig nok selvom man specifikt spørger efter et produkt hvor navnet er kendt. fx. - 3iDeal Light - 3iDeal mini (samme som light, bare med mindre data forbrug) - 3Sharp
larscph Besvaret July 10, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2010 Næh - det er flot er det... Jeg syntes nu stadig det er super fesent at ændre betingelserne for nytegninger af præcist det abonnement jeg har og så bare lade det jeg har overgå til en "old" version... Jeg kan ikke forestille mig tilsvarende, at hvis prisen var steget at de så havde ladet mig blive på det gamle ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu