Pendleren Skrevet July 16, 2010 Rapporter Skrevet July 16, 2010 Hej allesammen, Så er der ferie, små 2 måneder ;) men da familien ikke har ferie på samme tid, vil denne defor bruges på opgaver i Malmö og omegn. Kalenderen er kun 15% booket, så står du/i og skal have malet (Inde eller ude), så lad mig kigge forbi og give et uforpligtende tilbud på dette. Som altid ydes der super sundrabat. Vanen tro bliver kalenderen hurtigt fyldt, så skynd jer :) Til jer jeg ikke ser imens det er lækkert og lummert, så nyd det til vi ses :) Venligst Pendleren
samson Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Jeg har PM'et dig sidste gang du skrev herinde at du havde plads i kalenderen, men hørte aldrig noget fra dig.... Jeg har stadig en opgave og du må gerne kontakte mig hvis du er interesseret. Jasper
Pendleren Besvaret July 16, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2010 Hej Samson :) Så skal du da have en undskyldning. Har ingen PM fra dig :( Nå, men vi klare den alligevel :) Hvad kan jeg gøre for Herren?
samson Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Et gammelt underlægs-gulv skal fuges og males hvidt, samt en trappe med tonet "løber".... Kan du komme forbi og give et bud?
samson Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Jeg har re-sent den PM jeg sendte dig i April, hvor jeg beskriver opgaven lidt nærmere.... bare for info.
gika1234 Besvaret July 16, 2010 Rapporter Besvaret July 16, 2010 Jeg har re-sent den PM jeg sendte dig i April' date=' hvor jeg beskriver opgaven lidt nærmere.... bare for info.[/quote'] Jeg venter også stadig :-) Jeg bad om en pris på forskellige produkter (din anden tråd herinde, hvor du sælger maling m.m.) og specifikt om en pris på de enkelte produkter, da der ellers ikke er muligt at sammenligne med den gennemsnitlige markedspris. Jeg fik en samlet pris, som lå markant højere end markedsprisen og bad derfor igen om at få en pris pr. produkt, da du i tråden skriver, at du kan sælge produkterne væsentligt billigere end markedsprisen. I maj måned svarede du: "Hmm.. Den skulle väre afsendt som lovet? Indtaster lige igen og sender da jeg ikke rigtig kan finde ud af hvordan man kommer i sin SENT folder. " Men det kan selvfølgelig tage længe at tast en mail igen :-) Ps. Jeg har fået malet God sommer og god arbejdslyst
Pendleren Besvaret July 16, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 16, 2010 Uha.. En enkelt smutter :( Er desværre kun menneske. Ikke rart når det sker midt i travlheden. Er sgu ellers god til at nå alle herinde på samme mulig vis og med et malerglimt i øjet :) Har jo været Maleren herinde siden 2006, så gør da mit absolut bedste. Gika, du skal da self. have en undskyldning såfremt dette medførte gener for dig, men er glad for du fik indkøbt maling andet steds :) Og nej, det tager ikke lang tid at skrive en mail ;) God sommer til dig og din familie. Pendleren
Smølfine Besvaret July 19, 2010 Rapporter Besvaret July 19, 2010 Jeg har også sendt en PM i sidste uge, men har ikke fået svar. :( Hvis ikke du vil/ikke har tid alligevel, så må du gerne svare tilbage alligevel, så vi ved hvad vi kan regne med.
Pendleren Besvaret July 20, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 20, 2010 PM's er afsendt idag og jeg modtog din i Lørdags, Smølfine. Er små 3 dage for længe når det kommer til responstid? Jeg spørger af ren interesse da jeg da self. vil logge ind oftere, så vi alle stadig holder humøret i denne dejlige sommervarme :) Venligst Pendleren
SanneJ Besvaret July 20, 2010 Rapporter Besvaret July 20, 2010 Er små 3 dage for længe når det kommer til responstid? Jeg spørger af ren interesse da jeg da self. vil logge ind oftere, så vi alle stadig holder humøret i denne dejlige sommervarme :) Venligst PendlerenJa, når du selv annoncerer her på forummet synes jeg personligt små 3 dage er for lang responstid -faktisk også 2 dage... Når du skriver herinde at man kan kontakte dig burde du logge ind flere gange om dagen, eller ihvertfald dagligt! Det værste ved håndværkere er deres lange responstid ;-) My 2 cents...
Pendleren Besvaret July 20, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 20, 2010 Ja' date=' når du selv annoncerer her på forummet synes jeg personligt små 3 dage er for lang responstid -faktisk også 2 dage... Når du skriver herinde at man kan kontakte dig burde du logge ind flere gange om dagen, eller ihvertfald dagligt! Det værste ved håndværkere er deres lange responstid ;-) My 2 cents...[/quote'] Hej Sanne :) Super tak for feedback. Det er hermed vedtaget at der fromover logges ind flere gange dagligt, så ingen venter på svar. Igen, mange tak for feedback :) Hav en super sommer. Venligst Pendleren
Menace Besvaret July 21, 2010 Rapporter Besvaret July 21, 2010 Synes sku 3 dages svar fra en håndværker er superhurtigt :-) Men altid dejligt hvis man kan få svar hurtigere
Troejborg Besvaret July 21, 2010 Rapporter Besvaret July 21, 2010 Synes sku 3 dages svar fra en håndværker er superhurtigt :-) Men altid dejligt hvis man kan få svar hurtigere Det var faktisk også min tanke.. :) Men ja, jo hurtigere jo bedre.. Der er vel ingen grund til stress i denne varme..
larscph Besvaret July 21, 2010 Rapporter Besvaret July 21, 2010 Man kan jo sætte op så man får en e-mail tilsendt hvis der er nye beskeder - så hvis der bare er én e-Mail man læser cirka dagligt så skulle det være til at styre :)
Pendleren Besvaret July 23, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 23, 2010 Man kan jo sætte op så man får en e-mail tilsendt hvis der er nye beskeder - så hvis der bare er én e-Mail man læser cirka dagligt så skulle det være til at styre :) Er gjort :) Mange tak for den fine tilbagemelding. Betyder meget. Venligst Pendleren
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu