Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Har du en vippe knap i enden af visker armen (højre arm), samt en knap neden under armen ?? boardcomputeren kan altid aktiveres via VCDS (nyt navn for Vag Com) - men vil ikke virke 'ordentlig' uden den rigtige visker arm.

Besvaret
Ja det er rigtig nok' date=' har en ven der også troede det var standard.[/quote'] Den kan jeg slå. :D Mine forældre har en leaset BMW 320i fra 2008. Omkring juletid sidste år havde de pludseligt brug for at lægge bagsæderne ned, men nej, den option skal tilkøbes. Hvor er det vildt. Mutter blev godt gal i skralden. :lol: Min far er ikke just typen, der bruger specielt lang tid på et bilkøb: Kørte ned til BMW-forhandleren en dag, så sig lidt omkring, fik øje på en 3'er i en farve, han kunne lide, kørte en kort tur i den, skrev under og tog den med hjem - dog uden mulighed for at nedfælde bagsædet. :D
Besvaret
Skræmmende - min gamle porsche fra 1999 har boardcomputer. Men en Audi a6 fra 06 har ingen ? - gad vide hvad man så betaler for hehe.
SAAB 9000 fra '93, mindste model, boardcomputer dog ikke fandens avanceret :D
Den kan jeg slå. :D Mine forældre har en leaset BMW 320i fra 2008. Omkring juletid sidste år havde de pludseligt brug for at lægge bagsæderne ned' date=' men nej, den option skal tilkøbes. Hvor er det vildt. Mutter blev godt gal i skralden. :lol: Min far er ikke just typen, der bruger specielt lang tid på et bilkøb: Kørte ned til BMW-forhandleren en dag, så sig lidt omkring, fik øje på en 3'er i en farve, han kunne lide, kørte en kort tur i den, skrev under og tog den med hjem - dog [i']uden mulighed for at nedfælde bagsædet. :D
Ja det troede jeg også jeg havde på SAABen fordi det havde min gamle mazda sedan fra '85 da haft. SNYDT. Et styks lang last lem og det var det =( Men det er bare ikke det man kontrollerer når man kigger efter bil.
Besvaret

Siden starten af 3 serien, har der været fikseret bagsædder - de var en del af den bærende konstruktion. Derfor er det tilvalg på de mindste motorer vil jeg tro, da der skal afstives andre steder. Men i moderne tider lyder det jo helt hen i vejret - men har altså været faktum for 3 serien og andre BMWer i rigtig mange år.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...