taskanius Skrevet July 25, 2010 Rapporter Skrevet July 25, 2010 Er der nogen der har erfaringer med hvilket biludlejningsfirma der er billigst når man skal bruge en lastbil til at flytte fra Kbh til Lund?
thn Besvaret July 25, 2010 Rapporter Besvaret July 25, 2010 Hvis deres biler er store nok, så er http://www.hyrbilfor99.com/ et godt bud. De er billige i hvert fald og jeg har altid været tilfreds de 4-5 gange jeg har lejet en store varevogn
larscph Besvaret July 25, 2010 Rapporter Besvaret July 25, 2010 prøv: www.eurorent.se - de er billige, reelle og deres biler fine. Du skal dog nogengange være ude i lidt god tid for at de har biler hjemme.... De har flyttebiler i flere størrelser.
testeren Besvaret July 26, 2010 Rapporter Besvaret July 26, 2010 Kan helt sikkert også anbefale Eurorent. Dog skal man indimellem lige sætte "10 min." af til et foredrag om at det er meeeget svært at bakke med en flytte bil, OG at man jo skal tænke på den jo er højere end en personbil, og at den ikke lige passer ind i en parkeringsbås. Meget sødt og betænksomt af nørden bag skranken der vist 4 gange har givet mig dette foredrag :-) Påtænker du ar leje ved dem mere end een gang kan du udfylde gratis medlemskortsnoget og få 10% rabat næste gang.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu