Lollikken Skrevet July 29, 2010 Rapporter Skrevet July 29, 2010 For nogle måneder siden var der nogen som mente at det kunne betale sig at stjæle min æld gamle budget-radio (Værdi, måske 500 SEK for 4 år siden). Siden har bilen været uden radio, men nu er manglen på radio dog begyndt at irritere mig. Løsning A: Køber noget nyt og håber på det bedste ..... Løsning B: Tager den gamle budget radio fra SAABen. Er noget lort, men ser 'desværre' pæn ud, så en dum tyv kunne tro den var ny (eller som minimum i samme stand som den der blev stjålet) Løsning C: Finde en gammel radio med skrueknapper og kassettebånd og bruge en FM sender til afspilning af MP3 Grunden til at jeg tænker i disse baner er at jeg ikke har halv eller hel forsikring på bilen fordi det er ret dyrt i forhold til bilens grundværdi ;) I tilfældet af jeg beslutter mig for at købe nyt, hvilken løsning vil I så mene er den bedste til tilslutning/afspilning af MP3 / digitale medier?
larscph Besvaret July 29, 2010 Rapporter Besvaret July 29, 2010 hvilken løsning vil I så mene er den bedste til tilslutning/afspilning af MP3 / digitale medier? En eller anden form for kabeltilslutning vil jeg sige. Det dér FM sender halløj er i mine øjne kun en nødløsning hvis radioen IKKE har mulighed for tilkobling med kabel. Måske du kan finde en ny billig radio med USB indgang så du kan sætte en memory stick til?
larsk Besvaret July 29, 2010 Rapporter Besvaret July 29, 2010 I tilfældet af jeg beslutter mig for at købe nyt, hvilken løsning vil I så mene er den bedste til tilslutning/afspilning af MP3 / digitale medier? Ikke at jeg anbefaler Thansen:tongue2: men har haft en af disse i en gammel bil, og det virker fint, spiller mp3 fra cdrom, og tager usb indgang, men bedst af alt, så kan man snildt trykke fronten af, så der bare er en sort plasticflade. Fronten har man så med i et lille etui (på størrelse med et brilleetui), og uden den er radion HELT uinteressant :th2: http://www.thansen.dk/product.asp?c=4093724218&n=-2035763586&pn=-1296104346 Prisen er vel også okay?
Juff Besvaret July 29, 2010 Rapporter Besvaret July 29, 2010 Der er vel heller ingen grund til at betale for en dyr radio, såfremt højttalerne er nogle være papæsker.... Det skal jo matche hinanden, ingen grund til overkill.... ( ikke jeg har sagt de er nogle papæsker ;-)
Juff Besvaret July 29, 2010 Rapporter Besvaret July 29, 2010 http://www.netonnet.se/art/bil-och-bat/bilstereo/huvudenhet/bilstereo-cd-radio
Lollikken Besvaret July 29, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2010 En eller anden form for kabeltilslutning vil jeg sige. Det dér FM sender halløj er i mine øjne kun en nødløsning hvis radioen IKKE har mulighed for tilkobling med kabel. Måske du kan finde en ny billig radio med USB indgang så du kan sætte en memory stick til? Ikke at jeg anbefaler Thansen:tongue2: men har haft en af disse i en gammel bil' date= og det virker fint, spiller mp3 fra cdrom, og tager usb indgang, men bedst af alt, så kan man snildt trykke fronten af, så der bare er en sort plasticflade. Fronten har man så med i et lille etui (på størrelse med et brilleetui), og uden den er radion HELT uinteressant :th2: http://www.thansen.dk/product.asp?c=4093724218&n=-2035763586&pn=-1296104346 Prisen er vel også okay? Jeg er enig at det letteste vil klart være at købe en ny (især hvis jeg gerne vil have MP3 tilslutning). Det er dog IKKE radioens værdi der bekymrer mig, men mere at den næste idiot/tyv smadrer ruden for at få fat i radioen =/ Jeg giver dog ikke meget for at fjerne fronten, fordi den kunne lige så godt ligge gemt i bilen.... =/ @Larsk: Thansen er nødvendigvis ikke verdens bedste sted, men Xzound er da fint til prisen. Har sjovt nok kigget på lige den model tidligere, og radioen fra SAABen er da også ældre Xzound :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu