Menace Skrevet August 16, 2010 Rapporter Skrevet August 16, 2010 Da jeg har slør i min krankboks, ville jeg smide en ny i, men jeg kan ikke løsne den gamle Nogen der en kan eller kender en cykelhandler i malmø der tager sig billigt betalt for sådan noget arbejde der burde tage mindre end 5 min. med en luftnøgle Har en krankboks aftager selv.... af denne type:
mickiii Besvaret August 16, 2010 Rapporter Besvaret August 16, 2010 Tag ned i biltema og find denne Kuggkransnyckel. Den spænder du rundt om kransen, og herefter kan du spænde modsat med din nøgle. Har lige gjort det på min egen cykel, da kransen skulle opgraderes.
Menace Besvaret August 16, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 16, 2010 Men der er helt "nøgen" jo...... Ligesom her:
mickiii Besvaret August 16, 2010 Rapporter Besvaret August 16, 2010 Arhh sorry, misforstod dit spørgsmål - troede det var kransen du skulle have af.
Menace Besvaret August 16, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 16, 2010 Har løst problemet.... købte en 2.5HK kompressor og et møtrikspændersæt... tog dog stadig et par min at få af....
RS6 Besvaret August 17, 2010 Rapporter Besvaret August 17, 2010 Var NETTO løbet tør for rugbrød :) Eller havde du kun italienske skjorter i skabet....??
Menace Besvaret August 17, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 17, 2010 Hehe... dyrker sku seriøs styrketræning (har trænet tungt i 16 år), den sad FAST ;-) Jeg måtte bruger 2 min bare på den ene side, der blev "hamret" med luft, jeg ville aldrig have fået den af Men er sku glad for jeg tog beslutningen og købte noget seriøst værktøj, ellers havde cyklen og gevind været smadret, men så havde jeg en undskyldning for at købe en ny cykel.... :-)
Kim H Besvaret August 17, 2010 Rapporter Besvaret August 17, 2010 Var NETTO løbet tør for rugbrød :) Eller havde du kun italienske skjorter i skabet....?? Stor stor Øresunddebat-humor - jeg kluklo i flere sekunder ;-)
Menace Besvaret August 18, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2010 hey hey... jeg er blevet over 30, så er der altid en undskyldning for at købe stort værktøj :-) hehe
RS6 Besvaret August 18, 2010 Rapporter Besvaret August 18, 2010 hey hey... jeg er blevet over 30, så er der altid en undskyldning for at købe stort værktøj :-) hehe Der er du så smartere end mig, jeg køber værktøj, gemmer det lidt for konen indtil det ser brugt ud......:-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu