Kira Skrevet August 18, 2010 Rapporter Skrevet August 18, 2010 Jeg leder med lys og lygte efter en jæger eller en der kender en... Jeg skal bruge 1 stk. forben/bagben ca. 30 cm lang - gerne med kloven på. Det skal være fra enten elg, rådyr, hjort - Jeg skal bruge det til at træne vildtspor med hunden. PM gerne såfremt du kan hjælpe
Thomas Besvaret August 18, 2010 Rapporter Besvaret August 18, 2010 Der ligger en slagter i Malmö der säljer vildt, kan dog ikke huske gadenavnet. Amiralsgatan tror jeg den hedder.
KlingKlong Besvaret August 18, 2010 Rapporter Besvaret August 18, 2010 uh ja jeg vil også gerne købe noget vildt, bare ikke derinde på Amiralsgatan jeg har prøvet det de er temmeligt dyre og kvaliteten er so so
Gio Besvaret August 18, 2010 Rapporter Besvaret August 18, 2010 uh ja jeg vil også gerne købe noget vildt' date=' bare ikke derinde på Amiralsgatan jeg har prøvet det de er temmeligt dyre og kvaliteten er so so[/quote']Nu er kvaliteten nok ikke så vigtig i dette tilfælde, da vuffer jo nok bare skal spore "duften af ægte vildt". Så en afpudset lig-rest med en klov på burde vel ikke koste alverden :)
newport Besvaret August 18, 2010 Rapporter Besvaret August 18, 2010 det er en god vild forretning ved center syd
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu