thn Skrevet August 23, 2010 Rapporter Skrevet August 23, 2010 Hej Dette spørgsmål er af ren teoretisk karakter da jeg har fået min penge tilbare af skånetrafikken. De kunne dog ikke svare på hvad der gik galt. Måske en bruger har oplevet det samme. Normalprisen på en rejse mellem Malmö (zone A eller 250) og KBH (zone F+L) er 84SEK med Jojo. Denne tur bliver benævnt som 3 zoner på billetten. Det plejer man også at kunne gøre med en busrejse i malmö til 14,40 og så tager automaten på centralen bare resten op til 84,- I torsdags skulle min kæreste rejse til kbh med jojokortet. Hun tager bussen og herefter køber billet på centralen. Men mod de normale 69,60 på centralen, trækker den 81,60. Billetten hedder stadig zone 250 til F+L, men nu står der at der er 4 zone at rejse. Nogle bud på hvor den ekstra zone og 12,- kom fra? Jeg fik straks refunderet dem hos skånetrafikken, men nogen forklaring kunne jeg ikke få Mvh Dennis
jolin Besvaret August 23, 2010 Rapporter Besvaret August 23, 2010 Hej Dette spørgsmål er af ren teoretisk karakter da jeg har fået min penge tilbare af skånetrafikken. De kunne dog ikke svare på hvad der gik galt. Måske en bruger har oplevet det samme. Normalprisen på en rejse mellem Malmö (zone A eller 250) og KBH (zone F+L) er 84SEK med Jojo. Denne tur bliver benævnt som 3 zoner på billetten. Det plejer man også at kunne gøre med en busrejse i malmö til 14,40 og så tager automaten på centralen bare resten op til 84,- I torsdags skulle min kæreste rejse til kbh med jojokortet. Hun tager bussen og herefter køber billet på centralen. Men mod de normale 69,60 på centralen, trækker den 81,60. Billetten hedder stadig zone 250 til F+L, men nu står der at der er 4 zone at rejse. Nogle bud på hvor den ekstra zone og 12,- kom fra? Jeg fik straks refunderet dem hos skånetrafikken, men nogen forklaring kunne jeg ikke få Mvh Dennis Jeg kender desværre ikke svaret på dit spørgsmål. men I er vel klar over at I bare kan købe billet til København i bussen ikke? Så undgår I i hvert fald at det skulle ske igen.
thn Besvaret August 23, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret August 23, 2010 jo det ved vi. I dette tilfælde var der dog ikke penge nok til hele turen og der skulle derfor lades på centralen. Skånetrafikken mente ikke det havde noget med ladningen ind imellem at gøre, og det tror jeg heller ikke, da den ikke har lagt 14,40 oveni men 12.- Men tak for rådet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu