Tomcat Skrevet September 4, 2010 Rapporter Skrevet September 4, 2010 Hey Så blev det tid til at skifte min MY08 Volvo S40 2.0D ud med en bil der har lidt mere plads. Jeg har gået virkeligt længe og kigget rundt efter den helt rigtige bil for mig. Jeg har været forbi både Volvo, Mercedes, Audi, VW og Skoda. Den sidstnævnte overraskede mig virkelig. Jeg troede aldrig jeg skulle køre i andet end Volvo, men jeg må virkeligt sige at man får valuta for pengene hos Skoda. Det lykkes mig at krydse ALT af på udstyrslisten hos Skoda på en Skoda Superb Sedan for lige rundt 300.000 SEK inkl prutning og fabriksrabatter. Det var et nemt valg. Enten en jævnt udrustet Volvo/Audi/VW eller en fuldudrustet Skoda med en stor 170HK CR TDI DSG og SATNAV (RNS 510). (Har vedlagt et billede) Btw.. Hvis der er nogle der er interesseret i en MY08 Volvo S40 2.0D med et ret hæftigt DynAudio Surround anlæg i, er i velkommen til at skrive :). Den har samme farve og udstyr som på dette billede.
Gizmo Besvaret September 4, 2010 Rapporter Besvaret September 4, 2010 Tillykke med dit valg, det er det helt rigtige, har selv købt en Skoda Suberp med rigtig meget isenkram i DEJLIGT, jeg gav 340 tkr. hilsen skoda ejer igennem 10 år... 1 bil Skoda Octavia sedan 1,8 T 150 HK 2 bil Skoda Octavia St.car 1,8 T 180 HK RS 3 bil Skoda Fabia sadan 1,9 T 130 HK RS 4 bil skoda Superb St. car 3,6 260 HK 4 x 4 , DSG
Gio Besvaret September 4, 2010 Rapporter Besvaret September 4, 2010 hilsen skoda ejer igennem 10 år... 1 bil Skoda Octavia sedan 1,8 T 150 HKUng og turbo-trængende. 2 bil Skoda Octavia St.car 1' date='8 T 180 HK RS[/quote']Et par år ældre, og nu sulten efter mere power og prestige - men stadig til at betale.
Gizmo Besvaret September 4, 2010 Rapporter Besvaret September 4, 2010 Godt bud ellers, ikke helt ved siden af, men forsikringen havde også en stor del i dette spil, da skoda er meget billigere end resten af familien.:)
jacobe Besvaret September 4, 2010 Rapporter Besvaret September 4, 2010 ... skoda er meget billigere end resten af familien.:) Godt at vide, inden man begynder på speed-dating (lå også lige til højrebenet!)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu