Annika69 Skrevet September 23, 2010 Rapporter Skrevet September 23, 2010 Hej alle derude tænker lidt på at søge et nyt job i Roskilde og undrer lidt over transporttiden? Nogen der pendler til dagligt? og som kan oplyse om ca. hvor lang tid, køer,det tager fra broen til Roskilde?
Annika69 Besvaret September 23, 2010 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2010 Hmm, det var ikke farligt - tak for det:D
Gio Besvaret September 23, 2010 Rapporter Besvaret September 23, 2010 Iflg. Krak omkring 45 min, hvis ruten er Bunkeflostrand->Roskilde Centrum. Brians tider skal tages med et gran salt. Han kører ikke efter samme regler som os andre.
PSAUSA Besvaret September 23, 2010 Rapporter Besvaret September 23, 2010 Det ligger imellem 25 og 45 min alt efter trafikken! Er det kl 6 du triller over broen kan det godt gøres på 25 min men er det først 7:30 så skal du forvente omkring 45 min!
Rikke Rost Besvaret September 23, 2010 Rapporter Besvaret September 23, 2010 Øhh nå Jesper. Dér skulle du lige lufte det gamle had igen hva' :D Godt at se du er kommet over det. Nu siger hun FRA broen.....og FRA broen er i mine øjen IKKE Bunkeflostrand men Kastrup.... 25 min fra Roskilde øst til lufthavnen er med ganske almindelig fart... Iflg. Krak omkring 45 min, hvis ruten er Bunkeflostrand->Roskilde Centrum. Brians tider skal tages med et gran salt. Han kører ikke efter samme regler som os andre.
Gio Besvaret September 23, 2010 Rapporter Besvaret September 23, 2010 Øhh nå Jesper. Dér skulle du lige lufte det gamle had igen hva' :DSjovt nok er det dig der bliver ved med at røre i den oldgamle gryde. Ikke jeg. Nu siger hun FRA broen.....og FRA broen er i mine øjen IKKE Bunkeflostrand men Kastrup.... 25 min fra Roskilde øst til lufthavnen er med ganske almindelig fart...Så passer de 25 min bedre. Point taken.
Breznew Besvaret September 23, 2010 Rapporter Besvaret September 23, 2010 Hej alle derude tænker lidt på at søge et nyt job i Roskilde og undrer lidt over transporttiden? Nogen der pendler til dagligt? og som kan oplyse om ca. hvor lang tid, køer,det tager fra broen til Roskilde? det kommer nok også en hel del an på hvad tid det er du skal køre den strækning.. kl 7-8 stykker er fin nok, men regn med min. det dobbelte hvis det er ved 15-17 tiden :)
mealth Besvaret September 23, 2010 Rapporter Besvaret September 23, 2010 Nu er det godt nok 1 år siden jeg sidst kørte den tur, men dengang tog det 1-1 1/2 time hvis det var på det tidspunkt hvor folk skulle til eller fra arbejde. Var der kø, så var 2 timer ikke unormalt.
Kvalm Besvaret September 23, 2010 Rapporter Besvaret September 23, 2010 Nu er det godt nok 1 år siden jeg sidst kørte den tur, men dengang tog det 1-1 1/2 time hvis det var på det tidspunkt hvor folk skulle til eller fra arbejde. Var der kø, så var 2 timer ikke unormalt. Jeg har kørt den tur mange gange sidste år, og kun vejarbejdet før Roskilde har været et mindre problem - det tog LANGT FRA 1½ til 2 timer til Roskilde
Rikke Rost Besvaret September 23, 2010 Rapporter Besvaret September 23, 2010 HUsk på at Mealth bruger MEGET tid på at køre og blokere for andre på motorvejen....Der går jo tid med det også. Så det passer vel meget godt.... Men det er sku lige før man kan cykle fra Kastrup til Roskilde hurtigere end 1½ time.....
Kiwi Besvaret September 26, 2010 Rapporter Besvaret September 26, 2010 Jeg arbejdede i Kamstrup en lille landsby ved Roskilde i 3 måneder. Det tog 45 minutter fra Bunkeflo strand hver dag både ud og hjem og jeg sad aldrig i kø (mødte 8-16). Jeg vil dog tro at det vil ta lidt længere tid hvis man skal ind til centrum.
Lollikken Besvaret September 26, 2010 Rapporter Besvaret September 26, 2010 Jeg arbejdede i Kamstrup en lille landsby ved Roskilde i 3 måneder. Det tog 45 minutter fra Bunkeflo strand hver dag både ud og hjem og jeg sad aldrig i kø (mødte 8-16). Jeg vil dog tro at det vil ta lidt længere tid hvis man skal ind til centrum. What he said :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu