Jump to content

Transporttid i bil - fra broen til Roskilde?

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle derude :new: tænker lidt på at søge et nyt job i Roskilde og undrer lidt over transporttiden? Nogen der pendler til dagligt? og som kan oplyse om ca. hvor lang tid, køer,det tager fra broen til Roskilde?

Besvaret

Øhh nå Jesper. Dér skulle du lige lufte det gamle had igen hva' :D Godt at se du er kommet over det. :lol: Nu siger hun FRA broen.....og FRA broen er i mine øjen IKKE Bunkeflostrand men Kastrup.... 25 min fra Roskilde øst til lufthavnen er med ganske almindelig fart...

Iflg. Krak omkring 45 min, hvis ruten er Bunkeflostrand->Roskilde Centrum. Brians tider skal tages med et gran salt. Han kører ikke efter samme regler som os andre.
Besvaret
Øhh nå Jesper. Dér skulle du lige lufte det gamle had igen hva' :D
Sjovt nok er det dig der bliver ved med at røre i den oldgamle gryde. Ikke jeg.
Nu siger hun FRA broen.....og FRA broen er i mine øjen IKKE Bunkeflostrand men Kastrup.... 25 min fra Roskilde øst til lufthavnen er med ganske almindelig fart...
Så passer de 25 min bedre. Point taken.
Besvaret
Hej alle derude :new: tænker lidt på at søge et nyt job i Roskilde og undrer lidt over transporttiden? Nogen der pendler til dagligt? og som kan oplyse om ca. hvor lang tid, køer,det tager fra broen til Roskilde?
det kommer nok også en hel del an på hvad tid det er du skal køre den strækning.. kl 7-8 stykker er fin nok, men regn med min. det dobbelte hvis det er ved 15-17 tiden :)
Besvaret

Nu er det godt nok 1 år siden jeg sidst kørte den tur, men dengang tog det 1-1 1/2 time hvis det var på det tidspunkt hvor folk skulle til eller fra arbejde. Var der kø, så var 2 timer ikke unormalt.

Besvaret
Nu er det godt nok 1 år siden jeg sidst kørte den tur, men dengang tog det 1-1 1/2 time hvis det var på det tidspunkt hvor folk skulle til eller fra arbejde. Var der kø, så var 2 timer ikke unormalt.
Jeg har kørt den tur mange gange sidste år, og kun vejarbejdet før Roskilde har været et mindre problem - det tog LANGT FRA 1½ til 2 timer til Roskilde :fight:
Besvaret

HUsk på at Mealth bruger MEGET tid på at køre og blokere for andre på motorvejen....Der går jo tid med det også. Så det passer vel meget godt.... Men det er sku lige før man kan cykle fra Kastrup til Roskilde hurtigere end 1½ time.....:lol:

Besvaret

Jeg arbejdede i Kamstrup en lille landsby ved Roskilde i 3 måneder. Det tog 45 minutter fra Bunkeflo strand hver dag både ud og hjem og jeg sad aldrig i kø (mødte 8-16). Jeg vil dog tro at det vil ta lidt længere tid hvis man skal ind til centrum.

Besvaret
Jeg arbejdede i Kamstrup en lille landsby ved Roskilde i 3 måneder. Det tog 45 minutter fra Bunkeflo strand hver dag både ud og hjem og jeg sad aldrig i kø (mødte 8-16). Jeg vil dog tro at det vil ta lidt længere tid hvis man skal ind til centrum.
What he said :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...