jacobe Besvaret January 10, 2011 Rapporter Besvaret January 10, 2011 Tak for svarene, men selvom jeg har gjort hvad jeg kunne tror jeg i misforstår mig... så jeg vil prøve at forklare mig nærmere: Jeg vil gerne have Svensk Boxer. Jeg kan allerede nu sagtens se både DR1/2 og TV2 digitalt via fællesantenne + alm. digitalboks. Men jeg vil bare gerne kunne se begge dele med ÉN og SAMME boks. Så mit spørgsmål går faktisk bare på, om man med en Svensk Boxer-modtager også kan modtage de Danske digitale kanaler? Jeg er klar over at der ingen Danske kanaler indgår i Boxer-abbonementet, men kan man se dem alligevel? Altså, virker Boxer-modtageren som en alm. digitalmodtager også? Håber jeg har forklaret mig bedre.
larscph Besvaret January 10, 2011 Rapporter Besvaret January 10, 2011 Ja det gør den.... :) En boxer modtager er en almindelig digitalboks med kortlæser så du kan modtage betalingskanaler....
jacobe Besvaret January 10, 2011 Rapporter Besvaret January 10, 2011 SEJT!!! Tak Lars, dagens guttermand :)
vegaz Besvaret February 2, 2011 Rapporter Besvaret February 2, 2011 Hey.. Jeg er også lige flyttet til Sverige, bor omkring Lorensborg. Hvordan er de forskellige muligheder for at få Dansk TV3+? Man vil jo gerne stadig kunne se lidt superliga bold om søndagen! Håber I kan være behjælpelige :)
Rene Larsen Besvaret February 2, 2011 Rapporter Besvaret February 2, 2011 Der findes så vidt jeg ved ingen svenske TV løsninger - så eneste mulighed er at oprette et dansk Viasat abonnement hos en i DK (familie eller venner) - om du så har mulighed for at benytte en parabol der hvor du bor, er så et andet problem.
øresunds Besvaret March 6, 2011 Rapporter Besvaret March 6, 2011 hej jeg vil gerne have danske kanaler(tv3, kanal5,6,9 osv), jeg bor i von lingens väg, malmø. hvilke muligheder har jeg for at få dem ps. jeg kan ikke med parabol, da jeg ikke må have antenne udenfor altanen. hjææææææææælp tak :th2: Har selv undersøgt muligheder hos de forskellige selskaber og svaret er at det kan man ikke. men da jeg var ivrig efter de danske kanaler, fandt jeg en løsning ikk helt billigt men nu kan jeg se så se stort set alle kanaler. det er måske indviklet for nogen men for mig var det besværet værd. Hjemme hos de gamle i dk har de kabeltv fra yousee, for 100 kr om mdr kan du få et tvillingekort og et youseee hd-boks. har så købt dette og installeret det i en af værelserne sammen med en slingbox. har så købt en slingcatcher til mit tv her i malmö. og vupti kan se alle de kanaler, de har abonnemnet på, hos yousee. kræver en fornuftig internet forbindelse, men det står knivskarpt. dejligt når der kører liverpool - man u på sekseren her 14.25.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu