Thomas&Bitten Posted October 12, 2010 Report Posted October 12, 2010 Hejsa. Så fik vi endelig købt hus udenfor byen, og et lækkert hus er det med kæmpe garage osv. Som overskriften antyder ligger det nord for Svedala, nærmere betegnet Holmeja ved 108 eren. Nu kommer så spørgsmålet. Er der nogen restauranter, eller værtshuse i Svedala, eller skal man til Staffanstorp (hvis det findes der) eller Malmö ??? Mvh Thomas & Bitten
Vicksen Posted October 12, 2010 Report Posted October 12, 2010 Nu kommer så spørgsmålet. Er der nogen restauranter, eller værtshuse i Svedala, eller skal man til Staffanstorp (hvis det findes der) eller Malmö ??? http://www.hitta.se/SearchPink.aspx?vad=restaurant&var=svedala
dannemare Posted October 12, 2010 Report Posted October 12, 2010 Velkommen til. :) Mht. restaurant i Staffanstorp er der Gästis Staffanstorp, hvor vi efterhånden har spist nogle gange. Virkelig god mad de gange vi har været der: http://www.staffanstorpsgastis.se/
Don A Posted October 12, 2010 Report Posted October 12, 2010 der er ikke mindre end 7 pizzarier i svedala..
DKSEFR Posted October 13, 2010 Report Posted October 13, 2010 Har kun prøvet 5 stk., må lige have prøvet de sidste to også :-)
Thomas&Bitten Posted October 13, 2010 Author Report Posted October 13, 2010 Tak for svarene :) . Jeg skal da love for, at de er glade for pizza i Svedala! :D. Gästgiveriet i Staffanstorp ser ellers fint ud, hvis man skal have noget andet end pizza. Hmm, det er sgu ikke let at opdrive en pilsner i det svenske. Der hvor vi har boet hidtil ( Kirseberg) ligger blandt andet Mässinghornet, et hyggeligt lille sted hvor der flere gange om ugen er live musik. Den slags kommer man til at savne :( Mvh Thomas
Gio Posted October 13, 2010 Report Posted October 13, 2010 Der hvor vi har boet hidtil ( Kirseberg) ligger blandt andet Mässinghornet' date=' et hyggeligt lille sted hvor der flere gange om ugen er live musik. [/quote']Synes at huske det var dér den første Sunddebat julefrokost blev holdt?...eller er jeg helt galt afmarcheret? (Måske nok mest et spørgsmål til "de gamle" herinde :))
Don A Posted October 13, 2010 Report Posted October 13, 2010 Har kun prøvet 5 stk.' date=' må lige have prøvet de sidste to også :-)[/quote'] tja.. 2 på torvet 1 på gågaden 1 i for enden af gågaden modsat torvet 1 ved statoil 1 på vejen som ligger paralelt med gågaden, lige i svinget. ved ikke hvad vejen hedder. og den sidste husker jeg ikke lige nu jeg tænker efter. måske der kun er 6..
Mette Posted October 13, 2010 Report Posted October 13, 2010 Du har helt ret Gio. :) Og stedet hvor vi fik ris a la mande med syltetøj :) og du fik sunget godt igennem og brugt mikrofonen en hel del....................
Don A Posted October 13, 2010 Report Posted October 13, 2010 Du har helt ret Gio. :) Og stedet hvor vi fik ris a la mande med syltetøj :) og du fik sunget godt igennem og brugt mikrofonen en hel del.................... den historie kan hvis godt tåle at se danges lys :-) hehe
Toft Posted October 14, 2010 Report Posted October 14, 2010 Synes at huske det var dér den første Sunddebat julefrokost blev holdt?...eller er jeg helt galt afmarcheret? (Måske nok mest et spørgsmål til "de gamle" herinde :)) Ikke for at hijacke tråden med OT-snot, men ja det var den første RIGTIGE OFFICIELLE sunddebat julefrokost vi fik holdt der på Mässinghornet, i januar 2005 - og klart også den bedste af dem alle vi nåede at holde... :) Når det er sagt, så blev der allerede i efteråret 2003 arbejdet på at få stablet den første sunddebat julefrokost på benene, men det gik ikke helt så godt. Vi endte dog med at finde en dag i januar 2004 hvor 21 folk kunne deltage, det blev til noget indisk føde på Lilla Torg og derefter fest på den legendariske adresse Gasverksgatan 3, inden vi gik i byen og hurtigt returnerede igen til mere fest. Det var ment som en julefrokost, men endte nok mere som en "ud at spise/i byen/fest hygge event" :) En stor del af dem der var med til julefrokosten på Mässinghornet, var også med året før på den indiske/Gasverksgatan....Ikke sikkert alle kan huske de har deltaget ved begge lejligheder, der blev jo skyllet godt i gennem både den ene og den anden dag :D
Gio Posted October 14, 2010 Report Posted October 14, 2010 Ikke for at hijacke tråden med OT-snot' date=' men ja det var den første RIGTIGE OFFICIELLE sunddebat julefrokost vi fik holdt der på Mässinghornet, i januar 2005 - og klart også den bedste af dem alle vi nåede at holde... :)[/quote']Egentlig var mit spørgsmål også mere stillet i retning af "ja, hvis det var dér vi holdte julefrokost, så var/er det superhyggeligt - ogjegkangodtforståikommertilatsavnedet"-ish. Omend det var lettere lurvet, så hyggeligt.
repeat Posted December 16, 2010 Report Posted December 16, 2010 Har lige opdaget et thai sted lidt uden for Holmeja. Det er super godt, og ligger på den vej der går fra 108'eren til Sturup lufthavn. Man kan desværre ikke sidde og spise der. Men det overlever man nok :-) www.niyomskok.se Hejsa. Så fik vi endelig købt hus udenfor byen, og et lækkert hus er det med kæmpe garage osv. Som overskriften antyder ligger det nord for Svedala, nærmere betegnet Holmeja ved 108 eren. Nu kommer så spørgsmålet. Er der nogen restauranter, eller værtshuse i Svedala, eller skal man til Staffanstorp (hvis det findes der) eller Malmö ??? Mvh Thomas & Bitten
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now