Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
øhh. ja viste jeg ikke man skulle ahve. har du så også spillet til mig :-) ellers må internettet lige i brug. :-)
Det er som sådan ikke spillet du skal have, men adgangen til Battle.Net... Det er det du kan få med et af vores guest pass... Med det i hånden kan du bare downloade spillet fra Blizzards hjemmeside... Skal jeg tage et med til dig?
  • Svar 97
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Det er som sådan ikke spillet du skal have, men adgangen til Battle.Net... Det er det du kan få med et af vores guest pass... Med det i hånden kan du bare downloade spillet fra Blizzards hjemmeside... Skal jeg tage et med til dig?
ja ville da være super.. :-)
Besvaret
Da jeg ikke skal være med (hahah menace)' date=' så må du gerne låne min skive, hvis bare du bruger din "egen" gæstekode[/quote'] Selv tak, det var så lidt. Det skal du slet ikke tænke mere på
Besvaret
Vi spillede et shooterspil til sidste lan som fungerede fint på alles maskiner som var multiplayer' date=' kan ikke lige huske hvad det hedder....[/quote'] Det var Call of Duty 4 - Modern warfare
Besvaret

Og jeg er der formentlig et sted mellem 10 og 10.30... Men DABP må desværre melde afbud, han ligger med snuden i vejret i disse dage... Men det betyder jo bare at SC2 bliver lidt mere fair end sidst når han ikke er der ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...