Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Har nu ventet 3 måneder på en Iphone 4 fra 3-mobil, og det ser ud til at jeg kommer til at vente mindst 4-6 uger mere. Er godt nok træt af deres slappe stil.:thumbdown Kender i nogle alternativer til 3 mobil, dvs. et abonnement som man kan bruge i DK og i SE til danske priser?

Besvaret

Hmm - de er nok løbet tør igen - jeg købte og fik leveret på 3 dage. Du skal i øvrigt nok nærmere skyde din irritation på Apple end 3... Det tætteste der kommer er Telia som har et eller andet tillægsabonnement som gør cirka det samme som 3's DK/SE abonnement. Alt andet lige tror jeg dog nok du får den billigste løsning ved at væbne dig med tålmodighed til de kan levere igen. Alternativt har Apple vist kun 2 ugers leveringstid hvis du bestiller direkte hos dem ude abonnement/binding.

Besvaret

Men vær OBS på prisen for en iPhone 4 hos Telia - måske derfor de stadig er lagerførende: Min.pris i 6 mdr. 5.836 for et abonnement uden forbrug inkluderet - eller iON 8.200 som er med mere eller mindre frit forbrug Den koster 5.842 hos 3 med 3 Ideal abonnementet som cirka svarer til iON så vidt jeg kan se.. Og altså også inkluderer dk/se fordelen. Så er det vel lige ved at det bedre kan betale sig at købe en kontant og så bare beholde abonnement hos 3??

Besvaret

Lars, Ja.. ringede til 3, og de har Iphone 4 32 GB på lager. Det er ret så utroligt, at der ikke er andre end Telia og 3 der udbyder disse dansk-svenske abonnementer. Man skulle tro at det var god forretning. Og det vil ikke skade med lidt konkurrence. ;)

Besvaret

Har skrevet til TDC om netop dette for præcis 14 dage siden ude at få noget svar. Har mulighed for gratis telefon og telefoni men udnytter det ikke pt. da det kun er gratis i DK. Mærkværdigt at 3 i så lang tid har fået lov at køre solo på det marked.

Besvaret

Et lille sidespörgsmål, som jeg ikke umiddelbart kunen finde svar på i forummet; Hvad er det for et abonnement hos 3, I taler om? og hvad koster det pr/md?

Besvaret

Alle abonnementerne hos 3 har den egenskab at du ikke betaler ekstra for at være på det svenske "3" net med din danske telefon - og omvendt. Med andre ord opfører din telefon sig takstmæssigt ens uanset om du bruger den i Danmark eller Sverige - du skal blot sikre at du er på 3's netværk. Det billigste abonnement hos dansk 3 koster så vidt jeg husker 49 kr/md... Du skal være OBS på at det bedst kan betale sig at have en telefon med abonnement i det land hvor du oftest ringer / SMS'er til.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...