Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej ... jeg er lettere rystet, jeg skal have synet min bil (længere historie) og den først tid jeg kan få i Malmö og omegn er i midt-slutningen af november. Hvis jeg skulle til Trelleborg så kunne jeg allerede få en tid d. 4. januar ..... (ja du læste rigtigt). Er jeg gået glip af en eller anden nyhed omkring bilprovningen, eller skal samtlige veteran biler synes i november måned .??? Jeg antog at de har en database fejl på internet bookningen, men ifølge pigen i røret så var det ikke tilfældet ...... *indsæt smiley som bare har givet op*

Besvaret
det svinger utrolig meget' date=' 5 min efter kan du være heldig at få en tid dagen efter. Jeg kigger altid flere gange inden jeg vælger synstid tl vores biler. Så bare prøv igen[/quote'] Ja det tænkte jeg også, men nu har jeg kigget i ca. 1 uge on/off. I forhold til de sidste 2 år er det absurd, og det er første gang jeg har fået database fejlmeddelelser som " ???da.noTimeBlocks??? "
Besvaret

Var i Fossie forleden. Bookningen gav mig tid til december, men jeg kørte bare derud og bookede mig ind på deres terminal. ½ smøg senere var jeg i synshallen. Den rare synsmand fortalte at deres it system fungerede rigtig skidt for tiden. Måske det er det samme du er ramt af? Thage

Besvaret

Jeg vil også sige ring igen. Jeg ringede til dem i går og fik tid 3 timer senere. Var så desværre nødt til køre til Ystad, men bedre end ingenting. Han foreslog også at jeg kunne ringe et par timer senere for så kom der måske noget i malmö. Altså har de åbenbart tit nogle afbud man kan få.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...