Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen som har været der. Kørte til bilprovningen idag, men pga akut mangle på mandskab osv, kunne de ikke tage drop in. Fandt dog en tid på torsdag her i svedala, ( lille tip vis nogen vil hurtig til syn så er der mange tider i næste uge på den nye her i byen ). Men ser at Carspect har åben i morgen fra 10-15, drop in pris 395, så kun 95 dyrer, Ville bare lige høre om nogen har prøvet at være der. ?? http://www.carspect.se/Stationer/oppnade/Sidor/Sv%C3%A5gertorpMalm%C3%B6.aspx

Besvaret

Nå jeg var der idag for at syne bil. Og de får min anbefaling. De var urolig søde og venlige, Gav hånd og sage pænt hej. Min bil have 3 fejl, 1. revne i forrude i synsfelt 2. Lidt difus forlygte 3. Træk der sad fast og ikke kunne komme af. Og her var de meget venlige og hjælp med af på det løsnet og få det af og på igen. 2 Mænd 5min hjælp de mig. Hvilket gjore at jeg ikke behøver komme til efterkontrol Men meget flinke og hjælpsomme, ved så godt de er nye og vil have kunder, men tror nu ikke det er derfor de var så hjælpsomme hvis du spørger mig.. Så der er bare af sted til svågertorp, jeg måtte vente 5 min før jeg kom til. og hvis der er lang kø så skal man bare gå ind så tager ens nummer og ringer til en når der er bedre plads, hvis man lige vil handle lidt imens eller sådan.. :-)

Besvaret

Jeg har netop været på Bilprovningens nye station på Industrigatan i Svedala. Bestilte tid online i søndags, og står nu med en nysynet dyt :) Fin lille station med to porte, kaffe på kanden og sladderblade på bordet. Det hele tog 15 min, og jeg skulle ikke røre en finger (synsmanden fik nøglen ved indkald, og jeg satte mig ind og drak kaffe) :thumbup:

Besvaret
Jeg har netop været på Bilprovningens nye station på Industrigatan i Svedala. Bestilte tid online i søndags, og står nu med en nysynet dyt :) Fin lille station med to porte, kaffe på kanden og sladderblade på bordet. Det hele tog 15 min, og jeg skulle ikke røre en finger (synsmanden fik nøglen ved indkald, og jeg satte mig ind og drak kaffe) :thumbup:
og så kom du ikke forbi. bor mindre end 2 min der fra :) hehe men ja de have en del tider da jeg tjekket også, kørte kun der ind fordi de have åben en søndag og jeg så kunne køre i bilen fra om mandagen lovligt .
  • 1 month later...
  • 3 months later...
Besvaret

Var på Carspect på Svågertorp idag med en bil fra 1975. Tog en drop in tid da den ellers ville få kørselsforbud mandag. Alt foregik venligt og professionelt og bilen er nu nysynet :thumbup: Synes det er for fedt at man kan få synet bil lørdag og søndag og det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...