jacobe Skrevet March 14, 2011 Rapporter Skrevet March 14, 2011 Ville ellers gerne have brugt søgefunktionen, men den virker p.t. ikke... vil høre om nogen kender en "meget billig" pladesmed, til at lave rust i dørpanel? Haster lidt, da bilen skal synes inden udgangen af April.
larsk Besvaret March 14, 2011 Rapporter Besvaret March 14, 2011 Spørg Morten, Ängadal biler, hans timesats er meget overkommelig, men jeg ved ikke om han (gider) laver rust Ja, jeg ved godt at det er dækmontering, men det er det eneste sted jeg ved han står på web'et http://ssl.delti.com/cgi-bin/stationssuche.pl?cart_id=28305669.121.11829&Cookie=&dsco=121&Monsuchen=1&Monart=&abzoll=&liste=1&offset=4&Details=1&pointonly=&zipRadiusTo=25&plz=27000&ort=&strasse=&MountID=4.71599
jacobe Besvaret March 14, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2011 Takker... er han dansk? (Morten... lyder ikke svensk). Og bonus-spørgsmål: hvad fanden hedder en "pladesmed" egentlig på svensk??
skallstorp Besvaret March 14, 2011 Rapporter Besvaret March 14, 2011 Morten Takker... er han dansk? (Morten... lyder ikke svensk). Og bonus-spørgsmål: hvad fanden hedder en "pladesmed" egentlig på svensk?? Han er Dansk. Plåtslager
jacobe Besvaret March 14, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2011 Slår mig lige, at jeg vist har hørt om ham før... synes bare det var i Svedala, at den "danske mekaniker" holdt til... eller er der flere?? :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu