Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu har jeg været tre forsk. steder, bl.a. i en butik som udelukkende sælger autostereo, og ingen havde de der skide bøjler til salg :sick: Mon der var nogen som tilfældisgvis lige havde et par til overs?? Det er sådan nogle her jeg mener: images?q=tbn:ANd9GcRv-7TKH-RSRIhzAVQRrbvsPOL2wjlvybtjkuY-csaO8v3N9NdG

Besvaret

Aha? Var sikker på det var sådan en slags standard, men hvad ved jeg?? :laugh: Jamen, det er sådan en org. Ford-fætter model 6000CD (men det navn går igen i flere årgangsmodeller, ved ikke om proceduren er den samme), men den ser således ud: images?q=tbn:ANd9GcQI4clnX8adsN0kkyAtsJ9EBIZi-nJ_vQmujb2NqV7lSP_r8Qos

Besvaret
Aha? Var sikker på det var sådan en slags standard' date=' men hvad ved jeg?[/quote']Jeg er heller ikke helt sikker - men med specs på din radio nu, så burde de værste skud ved siden af kunne undgås :)
Besvaret

to stk svejsetråd fra en tik svejser skulle kunne gøre trikket eller som Basse skriver små skruetrækkere...... :-) der skulle ik være de store problemer med at få sådan en fætter ud.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...