Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har en mobil-tlf. liggende, men uden nr. eller abb. Den vil jeg godt ha gang i momentant, så hvad vil være det kloge valg? Jeg så helst en løsning med et dansk tlf. nr.

Besvaret
Jeg har en mobil-tlf. liggende, men uden nr. eller abb. Den vil jeg godt ha gang i momentant, så hvad vil være det kloge valg? Jeg så helst en løsning med et dansk tlf. nr.
Dansk refill - alternativt et af 3's billigste abbonementer.
Besvaret
Dansk refill - alternativt et af 3's billigste abbonementer.
"3" -> så er der jvf. deres web jo noget med oprettelsesafgift og alt muligt. Det er min første mobil, så jeg ved INTET om det (altid firma-tlf.). Følger der et tlf. nr. med et nyt taletidskort? http://taletidmobil.dk/
Besvaret
"3" -> så er der jvf. deres web jo noget med oprettelsesafgift og alt muligt. Det er min første mobil, så jeg ved INTET om det (altid firma-tlf.). Følger der et tlf. nr. med et nyt taletidskort? http://taletidmobil.dk/
Taletid er jo bare piv-dyrt når telefonen er udenfor det respektive lands grænser. Men det virker ;) Vedr. 3, så afhænger det jo af dit forbrugs-mønster. Men det behøver ikke koste skjorten. Men jow - lidt oprettelse kommer du nok ikke udenom (hos 3).
Besvaret
Taletid er jo bare piv-dyrt når telefonen er udenfor det respektive lands grænser. Men det virker ;) Vedr. 3, så afhænger det jo af dit forbrugs-mønster. Men det behøver ikke koste skjorten. Men jow - lidt oprettelse kommer du nok ikke udenom (hos 3).
Min kone har 3, og dét funker fint. Er der altid et tlf. nr. med, når man køber taletid?
Besvaret
Min kone har 3, og dét funker fint. Er der altid et tlf. nr. med, når man køber taletid?
Man starter jo med en starter-pakke på taletid, som indeholder et nummer, ja - til en højere pris. Derefter er det bare at fylde på. Nogle kan man tanke op online - andre er skrabekorts-modellen - andre fylder sig selv op osv osv.
Besvaret
Man starter jo med en starter-pakke på taletid' date=' som indeholder et nummer, ja - til en højere pris. Derefter er det bare at fylde på. Nogle kan man tanke op online - andre er skrabekorts-modellen - andre fylder sig selv op osv osv.[/quote'] Thanks :thumbup:
Besvaret

Hvis du ikke er fuld af bla-bla, har Telsome et gratis abb m et antal minuter gratis og derefter betaler du en overpris. Thage I morgensolens klare lys, bliver jeg i tvivl om ikke det er M1 istedet, men det kan du sagten checke. Der er osse et andal frie sms, og mod lidt guld, kan abb osse bruges udenlands.

Besvaret
Hvis du ikke er fuld af bla-bla' date=' har Telsome et gratis abb m et antal minuter gratis og derefter betaler du en overpris[/quote'] Den ska primært anvendes til SMS...
Besvaret
Den ska primært anvendes til SMS...
I Sverige? I så fald, så kommer du til at betale overpris med et dansk abonnement. Jeg ville lure på 3, så du er sikret samme takster hvadenten du er i DK eller S med telefonaggregatet.
Besvaret
I Sverige? I så fald, så kommer du til at betale overpris med et dansk abonnement. Jeg ville lure på 3, så du er sikret samme takster hvadenten du er i DK eller S med telefonaggregatet.
Jep - i Sverige, forstået på den måde, at kommunikationen foregår mellem S og DK. Jeg må checke 3 ud igen - jeg er ikke interesseret i en lang bindingsperiode...
Besvaret

Hvis du tegner et "løst" abonnement hos 3 uden at købe en telefon så er der ingen binding - med mindre det er lavet om... Prøv at ringe og spørge - eller fis ind i en af deres butikker i DK. De havde engang noget med et minimumsforbrug på vist 39 kr/md --- anyhow så er de det eneste der giver mening hvis du skal sende SMS til DK mobiler mens du er i SE.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...