Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der bor i dette område ?? Jeg er blevet tilbudt en lejlighed på noet der hedder kvartettgattan i 21571 Malmö.- Lægger dog syg hjemme og lejer vil gerne høre om vi vil komme og se på den når jeg blir rask. Lejer fortæller mig at det lægger tæt på Hyllie st men når jeg søger på det kan jeg slet ik se der er nogen tog st. tæt på

Besvaret

tæt og tæt.. Det er ikke promenade afstand, men cykelafstand bestemt. Hyllie ligger vest for almvik. Stationen ligger ved det gamle vandtårn. Se på hitta.se evt.

Besvaret
Oh yeah' date=' når man først har cyklet 1 gang så vender man lident tilbage til bussen.[/quote'] Der kører også en 170 bus, godt nok lidt længere væk nok ca. 10-12 min til fods.
Besvaret

Ej hvor er det dejligt at høre at man "bare" kan cykle til stationen. det tror jeg er mere aktuelt. Især i det gode sommer vejr. Men til jer der bor der hvad synes i om området og er der indkøbsmuligheder tæt på??

Besvaret

Jeg synes det er et godt grønligt område med en del børnefamilier, billige parkeringsmuligheder (hvis man ikke vælger gratis på gaden, hvor man skal passe på d. 7 og 8 hvor der skal fejes) og billigt 100 mbit internet :-) Der ligger en netto 800 meter derfra (jeg har målt) hvis man går af stien og det går lidt hurtigere hvis man går over motorvejen (der er sti) og en willyes deromkring også Der ligger en mindre købmand ovre ved de høje huse som har nogen ok morgenboller til 2-3 sek og alt tilbehør - der er vel en 200 meter derover.... Så er lindangcenteret tæt på og ellers er der jo altid mobilia som kan nåes via cykelsti eller bus 2 som kører meget tæt på

Besvaret
Jeg synes det er et godt grønligt område med en del børnefamilier, billige parkeringsmuligheder (hvis man ikke vælger gratis på gaden, hvor man skal passe på d. 7 og 8 hvor der skal fejes) og billigt 100 mbit internet :-) Der ligger en netto 800 meter derfra (jeg har målt) hvis man går af stien og det går lidt hurtigere hvis man går over motorvejen (der er sti) og en willyes deromkring også Der ligger en mindre købmand ovre ved de høje huse som har nogen ok morgenboller til 2-3 sek og alt tilbehør - der er vel en 200 meter derover.... Så er lindangcenteret tæt på og ellers er der jo altid mobilia som kan nåes via cykelsti eller bus 2 som kører meget tæt på
Ok det er da meget godt at høre især med børne familier da vi selv har et på vej:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...