Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Men rigtig skidt for en journalist i en lånt Ferrari...
Godt de er forsikrede, eller på anden måde er godkendt til at futte rundt i så dyr en bil - så hvis uheldet er ude, kan de dække skaden.
Besvaret
Godt de er forsikrede' date=' eller på anden måde er godkendt til at futte rundt i så dyr en bil - så hvis uheldet er ude, kan de dække skaden.[/quote'] Udgiften er nok det mindste problem - det er værre med rygtet ift. kommende udlån :)
Besvaret
Pludselig kantsten = busted fælg. Er jeg den eneste der ikke kan se den store "WOW"-effekt i dette? Skidt sker.
Nææh, men jeg syntes nu videoen var helt sjov pga journalistens reaktion. Men Gio, fremover poster jeg kun, hvis der også er wow-effekt inkluderet. :rolleyes:
Besvaret
Nææh' date=' men jeg syntes nu videoen var helt sjov pga journalistens reaktion.[/quote'] Humor er jo, heldigvis, forskellig. Men jeg havde nok også forventet "mere" grundet titlen på videoen. Synes sgutte der er meget "crash" over en bøjet fælg. ;)
Besvaret
Humor er jo' date=' heldigvis, forskellig. Men jeg havde nok også forventet "mere" grundet titlen på videoen. Synes sgutte der er meget "crash" over en bøjet fælg. ;)[/quote'] Havde det egentligt på samme måde, og netop derfor brugte jeg ordet "mishap" i trådtitlen (videotitlen er jeg jo ikke herre over). wink.gifneener.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...