larscph Besvaret May 10, 2011 Rapporter Besvaret May 10, 2011 Ufff - det er sgu noget af en bule han gi'r den...
dannemare Besvaret May 10, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 10, 2011 ouch! ville egentligt have troet, at skaden var endnu større. det lød ekstremt voldsomt i videoen :)
Gio Besvaret May 10, 2011 Rapporter Besvaret May 10, 2011 Pludselig kantsten = busted fælg. Er jeg den eneste der ikke kan se den store "WOW"-effekt i dette? Skidt sker.
Kvalm Besvaret May 10, 2011 Rapporter Besvaret May 10, 2011 Er jeg den eneste der ikke kan se den store "WOW"-effekt i dette? Skidt sker. Men rigtig skidt for en journalist i en lånt Ferrari...
Gio Besvaret May 10, 2011 Rapporter Besvaret May 10, 2011 Men rigtig skidt for en journalist i en lånt Ferrari...Godt de er forsikrede, eller på anden måde er godkendt til at futte rundt i så dyr en bil - så hvis uheldet er ude, kan de dække skaden.
Kvalm Besvaret May 10, 2011 Rapporter Besvaret May 10, 2011 Godt de er forsikrede' date=' eller på anden måde er godkendt til at futte rundt i så dyr en bil - så hvis uheldet er ude, kan de dække skaden.[/quote'] Udgiften er nok det mindste problem - det er værre med rygtet ift. kommende udlån :)
dannemare Besvaret May 10, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 10, 2011 Men rigtig skidt for en journalist i en lånt Ferrari... Det var præcis dette, jeg synes, var lidt sjovt.
dannemare Besvaret May 10, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 10, 2011 Pludselig kantsten = busted fælg. Er jeg den eneste der ikke kan se den store "WOW"-effekt i dette? Skidt sker. Nææh, men jeg syntes nu videoen var helt sjov pga journalistens reaktion. Men Gio, fremover poster jeg kun, hvis der også er wow-effekt inkluderet.
Gio Besvaret May 10, 2011 Rapporter Besvaret May 10, 2011 Nææh' date=' men jeg syntes nu videoen var helt sjov pga journalistens reaktion.[/quote'] Humor er jo, heldigvis, forskellig. Men jeg havde nok også forventet "mere" grundet titlen på videoen. Synes sgutte der er meget "crash" over en bøjet fælg. ;)
dannemare Besvaret May 10, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret May 10, 2011 Humor er jo' date=' heldigvis, forskellig. Men jeg havde nok også forventet "mere" grundet titlen på videoen. Synes sgutte der er meget "crash" over en bøjet fælg. ;)[/quote'] Havde det egentligt på samme måde, og netop derfor brugte jeg ordet "mishap" i trådtitlen (videotitlen er jeg jo ikke herre over).
Gio Besvaret May 10, 2011 Rapporter Besvaret May 10, 2011 Havde det egentligt på samme måde' date=' og netop derfor brugte jeg ordet "mishap" i trådtitlen (videotitlen er jeg jo ikke herre over). [img']http://sentinel.dk/images/smiley/wink.gifNoteret :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu