Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeg må tilstå jeg synes rent faktisk det er ved at blive kedeligt..... Synes bestemt 24h på Nordschleife er noget mere action præget!
Jeg har det lidt på samme måde. Rally er faktisk den eneste motorsport, som for alvor kan fange min interesse. Der er drøn på hele tiden og landskabet varierer konstant. Og så er lydbilledet samtidig også federe. :)
  • 7 months later...
Besvaret

Sådan har jeg det med 24H på ringen....250.000 mennesker uden alt det tivoli lort.... Og så er det ikke kun de rige og smukker der kan køre med.

Jeg har det lidt på samme måde. Rally er faktisk den eneste motorsport' date=' som for alvor kan fange min interesse. Der er drøn på hele tiden og landskabet varierer konstant. Og så er lydbilledet samtidig også federe. :)[/quote']
Besvaret
Det var sku også på tide' date=' så brænder de i det mindste ikke garagerne med alle bilerne af når de selvantænder :lol:[/quote'] Nu er der ikke voldsomt mange biler, der overhovedet brænder i pitten under et Le Mans. I 2014 er Porsche tilbage i den store klasse, og så ska vi da vist afsted igen !!
Besvaret

De kommer også til at skippe LeMans....LMP1 er døende. De er mere og mere ved at gå over til klasser der ikke kræver de syge udviklingsomkostninger og klasser der kan overføres til offentlig vej uden de store problemer. De tyske langstrecken mesterskaber hvor blandt andet 24h på ringen indgår, bliver brugt flittigt til at teste dele til std. biler. Derfor vil de specielle klasser uden andet end glamour uddø hurtigt.

Besvaret
De kommer også til at skippe LeMans....LMP1 er døende
Dét kommer AALDRIG NOGENSINDE til at ske. Istedet vil du se en "omkostningstilpasning" a la F1, som har til formål at begrænse omkostningerne for de enkelte teams :)
Besvaret
Det blev så kun 5 graders varme i nat og ligeledes blot 13 grader nu kl. 9:45 :)
Godt nok gammel tråd, men kan da lige fortælle at sidste nat var der 1 grad om natten, fuck det er koldt i et telt:D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...