Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har lige väret ude for at snuse lidt til törretumblere, og jeg ender til sidst i det nye Mediamarkt. De har et stort udvalg, og der står da også fluks en ung sälger. Jeg spörger så lidt til to forskellige märker, og hun går frem og tilbage og lägger så ud med argumentet "jeg rekommenderar A - för sån har jag hemma" (sjovt nok altid den dyreste) - nå ja, tänker jeg og spörger så ind til forskellen. "Denna har snabbprogram" siger hun - "og det har den anden ikke?" spörger jeg videre. Hun går så igen ned til maskine B - og kigger noget forundret og udbryder så "men det här är jo en torktumlare!!!" :rolleye: needless to say, at det var de begge to :laugh:

Besvaret

Lavprisvarehus. Need i say more!? ;) Man ved (eller bør vide) hvad man er ude efter, inden man går ind sådan et sted og peger på en model til en fin pris (for dét er de til gengæld ferme til!) Et tip er at gå i specialforretninger først, og dér snakke med fag-personale om de forskellige modeller. Og hvis de ikke kan matche prisen på en tilsvarende model i MM, så kan de jo heller ikke sælge dig noget. Win-win for forbrugeren :th2:

Besvaret
lige präcis' date=' men jeg finder en vis gläde i at fritte sälgerne ud om info, som jeg selv [i']har undersögt :)
og den mulighed skal heller ikke mistes :D
Besvaret

Kan da så lige tilföje, at vi var derude igen her til aften og fik fat på en noget mere kompetent sälger. Han anbefalede ikke automatisk den dyreste (tidligere omtalt som A), men kunne da oplyse, at de faktisk ikke engang havde den hjemme :)

Besvaret

Den ene gang vi har købt noget i Mediamarkt er jeg nu ganske tilfreds med. Det var en LCD-fladskærm, og sælgeren lagde ud med at spørge ind til hvad vi var interesserede i osv. Ganske godt tilfreds med den oplevelse.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...