Troejborg Skrevet August 1, 2011 Rapporter Skrevet August 1, 2011 Jeg skal bare lige hurtigt høre, inden jeg fisser hele byen rundt for evt. at lede.. Kan man overhovedet få den almindelige oksekødssuppe med kød og melboller herovre?, som man kan derhjemme... Jeg orker ikke at lave den fra bunden.. det er til manden herhjemme der er syg...
sup3rior Besvaret August 1, 2011 Rapporter Besvaret August 1, 2011 Jeg skal bare lige hurtigt høre' date=' inden jeg [b']fisser hele byen rundt for evt. at lede.. Kan man overhovedet få den almindelige oksekødssuppe med kød og melboller herovre?, som man kan derhjemme... Jeg orker ikke at lave den fra bunden.. det er til manden herhjemme der er syg... Tal pænt unge dame ;)
Troejborg Besvaret August 1, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2011 Tal pænt unge dame ;) Ja okay, det gik lidt stærkt med at skrive ;)
Mohlin Besvaret August 1, 2011 Rapporter Besvaret August 1, 2011 Det heter i så fall "köttsoppa med klimp", men jag tror det är svårt att hitta.
Lynge Besvaret August 1, 2011 Rapporter Besvaret August 1, 2011 Jeg har faktisk aldrig set det herovre
Troejborg Besvaret August 1, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2011 Hmm øv øv... Jeg kører nu - så må jeg se hvad jeg kan finde..
briped Besvaret August 1, 2011 Rapporter Besvaret August 1, 2011 Jeg kaprer lige et spørgsmål med i tråden... Nogen steder her i Malmø man kan købe Rugfler (de dersens rugbrødsflytes fra Hatting)? Og gode tykke skiver pålæg? Evt. noget riberhus? :)
Gio Besvaret August 1, 2011 Rapporter Besvaret August 1, 2011 Jeg kaprer lige et spørgsmål med i tråden... Nogen steder her i Malmø man kan købe Rugfler (de dersens rugbrødsflytes fra Hatting)?Præcis dem plejer jeg at hamstre i Netto v/lufthavnen. De koster lidt - men af frost-brød at være, så er de noget af det bedste :) Har observeret at de heller ikke har dem i alle Netto'er i DK - så måske de ikke engang er at støve op overhovedet på svenske-siden(?)...
briped Besvaret August 1, 2011 Rapporter Besvaret August 1, 2011 så måske de ikke engang er at støve op overhovedet på svenske-siden(?)...De er kun listet i Danmark og Norge når man kigger på Hattings hjemmeside. Jeg må jo også bare hamstre dem fra Danmark :)
Troejborg Besvaret August 1, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2011 Suppen var slet ikke til at opdrive nogen steder herovre... øv bøv... Man kan kun få alm. færdiglavet tomatsuppe, karrysuppe osv... Ja nogen ting må man hamstre lidt af i DK :D
briped Besvaret August 1, 2011 Rapporter Besvaret August 1, 2011 Jeg kan se jeg skal i Bilka i morgen: http://www.tilbudsugen.dk/show_paper_new.php?data_order_Id=19232&page_nummber=97&week=31&year=2011&sid=db919660115c6a5b37e78c71627c776a 10ps Hatting for 100 kroner. Det er under halv pris for Rugfler :)
Mohlin Besvaret August 2, 2011 Rapporter Besvaret August 2, 2011 Suppen var slet ikke til at opdrive nogen steder herovre... øv bøv... Man kan kun få alm. færdiglavet tomatsuppe, karrysuppe osv... Ja nogen ting må man hamstre lidt af i DK :D Som svensk i Danmark finns det en del saker man får hamstra i Sverige. Soldatens Ärtsoppa och rimmat fläsk tex. :D
sup3rior Besvaret August 2, 2011 Rapporter Besvaret August 2, 2011 Suppen var slet ikke til at opdrive nogen steder herovre... øv bøv... Man kan kun få alm. færdiglavet tomatsuppe, karrysuppe osv... Ja nogen ting må man hamstre lidt af i DK :D Efter lidt eftertanke mindes jeg ellers at have set noget i ICA...
Troejborg Besvaret August 2, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret August 2, 2011 Efter lidt eftertanke mindes jeg ellers at have set noget i ICA... Jeg var ellers i en ica maxi, og der kunne jeg ikke finde noget :S
biz Besvaret August 2, 2011 Rapporter Besvaret August 2, 2011 Fuuuck.. Wow.. Er det rigtigt? Det er fandme for ringe i dette vores så multikulturelle skandinavien.. Aaaav, ingen danskproduceret mikrobølgesuppe.. Det minder mig altså lidt om min kære moder, som ikke helt forstår at de svenske supermarkeder ikke vil modtage danske kr. (og hvorfor har de ikke kærgaarden, dansk yoghurt og dansk->vand?)
Troejborg Besvaret August 3, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret August 3, 2011 Fuuuck.. Wow.. Er det rigtigt? Det er fandme for ringe i dette vores så multikulturelle skandinavien.. Aaaav, ingen danskproduceret mikrobølgesuppe.. Det minder mig altså lidt om min kære moder, som ikke helt forstår at de svenske supermarkeder ikke vil modtage danske kr. (og hvorfor har de ikke kærgaarden, dansk yoghurt og dansk->vand?) Gider du.... Har intet sagt om dansk produceret... har bare spurgt om oksekødssuppe overhovedet findes herovre - så er jeg sådan set ligeglad med hvor den stammer fra... Og det er da overhovedet ikke mikrobølgesuppe... ----- Ej det simpelthen langt ude, at jeg i endnu en tråd skal finde mig i hvad som helst... Men det er nok bare dråben.. holder mig langt væk herinde fra!, gab nogle mennesker!
larscph Besvaret August 3, 2011 Rapporter Besvaret August 3, 2011 Troejborg for pokker.... Læs nu de indlæg med sakasme/humor brillerne på... Så skinner solen pludselig udenfor i stedet for :)
biz Besvaret August 3, 2011 Rapporter Besvaret August 3, 2011 Jeg glemte så lige lige at tilføje denne så jeg forstår din reaktion, sorry hvis jeg har fået tisset dig af! ;)
Gio Besvaret August 3, 2011 Rapporter Besvaret August 3, 2011 Al'så, Troejborg...hvis man lufter meninger o.l. online, så skal man nok forvente at ikke alle er enige, og der derved skabes en form for debat. Det er egentlig også det der er meningen med et debat-forum som dette. Og dertil hører kulørte kommentarer fra personligheder med muligvis andre meninger og indstillinger - og humor. Og netop denne kunst - at læse disse med de, i situationen, rette briller, er efterhånden obligatorisk Internet-påklædning. Med andre ord, så skal man nogle gange bare lade bemærkninger og indlæg fise ind af det ene øje og ud af det andet, så at sige. Ad Notum skal ikke alt tages - heldigvis ;) Kom du nu tilbage igen og hyg med os andre, og lad være med at sidde og surmule ovre i hjørnet ;)
larscph Besvaret August 3, 2011 Rapporter Besvaret August 3, 2011 Kom du nu tilbage igen og hyg med os andre' date=' og lad være med at sidde og surmule ovre i hjørnet ;)[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu