Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil gerne have en HDD som jeg kan back up på og lægge film og musik ind på som jeg så kan se via min com og tv. evt via wd live tv hvis det er nødvendig. Det skal ikke være det bedste om mest fornemme. Har set at netgear laver en del. Men ved ikke så meget om det.. tænker ikke at skulle betale mere end 1500-2000kr for en.. nogen der kan anbefale noget ?:thumbup:

Besvaret
Jeg vil gerne have en HDD som jeg kan back up på og lægge film og musik ind på som jeg så kan se via min com og tv. evt via wd live tv hvis det er nødvendig. Det skal ikke være det bedste om mest fornemme. Har set at netgear laver en del. Men ved ikke så meget om det.. tænker ikke at skulle betale mere end 1500-2000kr for en.. nogen der kan anbefale noget ?:thumbup:
Skal have en Synology, jeg har læst mig til at de har en brugervenlig setup. Og deres 211+ tager to 3tb harddisks... Men jeg skal også have en 3tb Timecapsule til backup af computerne....
Besvaret

Synology er super godt - og de kommer med nye features og opdateringer løbende som også fungerer på tidligere modeller. Det fungerer alt i alt super godt. TimeCapsule kan overvejes hvis du skal lave TimeMachine backup, men faktisk har Synology support for det. Jeg har en DS 409+ med 4 stk 2 TB diske... Konfigureret i ét RAID giver det netto 5 TB plads. Det rækker alligevel lidt med mindre man er af egern-familien... :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...