Defformero Skrevet August 24, 2011 Rapporter Skrevet August 24, 2011 Har betalt min bilforsikring indtil den 1. januar 2012. Hvis jeg få solgt min bil i dag, får jeg så "nogle penge" tilbage fra forsikring? Fordonsskatt får man ikke tilbage, som jeg har forstået.
jpc Besvaret August 24, 2011 Rapporter Besvaret August 24, 2011 Jep, det er mig bekendt normalt at de regulerer. Jeg har oplevet det med min sidste bil.
PSAUSA Besvaret August 24, 2011 Rapporter Besvaret August 24, 2011 Du får en Check som kun kan indløses, helt bestemt steder! (det gjorde jeg) Har betalt min bilforsikring indtil den 1. januar 2012. Hvis jeg få solgt min bil i dag, får jeg så "nogle penge" tilbage fra forsikring? Fordonsskatt får man ikke tilbage, som jeg har forstået.
credde Besvaret August 24, 2011 Rapporter Besvaret August 24, 2011 Du får en Check som kun kan indløses' date=' helt bestemt steder! (det gjorde jeg)[/quote'] Betaler man sin forsikring med autogiro kan de sætte pengene ind på ens konto helt automatisk.
newport Besvaret August 24, 2011 Rapporter Besvaret August 24, 2011 Har betalt min bilforsikring indtil den 1. januar 2012. Hvis jeg få solgt min bil i dag, får jeg så "nogle penge" tilbage fra forsikring? Fordonsskatt får man ikke tilbage, som jeg har forstået. Hvis du avstaller din bil inden salget for du også fordonsskatt tilbage
larscph Besvaret August 24, 2011 Rapporter Besvaret August 24, 2011 Du får en Check som kun kan indløses' date=' helt bestemt steder! (det gjorde jeg)[/quote'] Den kan også sendes med posten til i det mindste Nordea - endda portofrit - så indløser de den og sætter pengene ind på ens konto... :)
Defformero Besvaret August 29, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret August 29, 2011 Hvis du avstaller din bil inden salget for du også fordonsskatt tilbage Kan man avstalle sin bil online? Hvad sker der med nummer pladerene, de skal ikke fjernes? Kan bilen så blive parkeret på en alm. parkeringsplads uden for ens lejlighed?
Gio Besvaret August 29, 2011 Rapporter Besvaret August 29, 2011 Kan man avstalle sin bil online? Hvad sker der med nummer pladerene, de skal ikke fjernes? Kan bilen så blive parkeret på en alm. parkeringsplads uden for ens lejlighed?Ja. Nej. Ja.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu