Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

När vi äntligen har fått ett snyggt nytt garage, så måste vi ju ha en bil som passar i det. :laugh: Min man är inne på en Mercedes. (Jag är BMW). Whatever. Men nu bor vi ute på landet, så det ska vara en bil (Merca tydligen) där man kan fälla baksätena och lasta långa saker (staket och IKEA möbler liknande), där man kan få in 10 säckar barkmuld och som inte går sönder för att det är lite skumpigt på markvejen. Ni som är bättre på bilar än vad jag är? Vad tycker ni? (Hittills har vi haft Golfar, de klarar det mesta).

Besvaret
När vi äntligen har fått ett snyggt nytt garage, så måste vi ju ha en bil som passar i det. :laugh: Min man är inne på en Mercedes. (Jag är BMW). Whatever. Men nu bor vi ute på landet, så det ska vara en bil (Merca tydligen) där man kan fälla baksätena och lasta långa saker (staket och IKEA möbler liknande), där man kan få in 10 säckar barkmuld och som inte går sönder för att det är lite skumpigt på markvejen. Ni som är bättre på bilar än vad jag är? Vad tycker ni?
Volvo da - tydligen en Volvo :)
Besvaret

Kan røbe at GLK'eren ikke er ret stor - ser fin ud på billedet, men det er i princippet på størrelse med en BMW x3 f.eks. Skal i fragte en masse ville jeg gå efter en ML'er istedet for. Der kommer en ny M klasse her nu, så den nuværende burde være fordelagtig i pris. Ellers bliver den det. Kigger i alligevel på GLK, så kig også på en b-klasse. Den nye er super flot, og rigtig praktisk. Plus priserne er super fordelagtige, selv i DK.

Besvaret

Har haft en GLK'er (og bor selv på landet), og den var en trofast følgesvend i al slags terræn og vejr. Men som Basse skriver, så er den ikke kæmpe stor - men stor nok til dagligt behov. B-klasse er fin, men den er jo ikke terrænvenlig på nogen måde...

Besvaret
Ja' date=' det var mitt alternativ (Volvo). Dock icke mannens....[/quote'] Det er udelukkende et spørgsmål om at vælge den rette model - og da du er til sportslige biler (BMW), må valget være en XC i R-design ! F.eks. Volvo XC60 - www.egmcartech.com/2009/07/07/volvo-reveals-sporty-xc60-r-design/http://www.egmcartech.com/2009/07/07/volvo-reveals-sporty-xc60-r-design eller www.volvocars.com/se/all-cars/volvo-xc60/which/pages Hva taler I om prismæssigt? (XC60, XC70, XC90)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...