Igelkottar Posted December 8, 2011 Report Posted December 8, 2011 Nu gik det lige sågodt.......med øresundstogene, men jeg oplever efterhånden igen at togtiderne bliver mere og mere ustabile ! som regel køre togene ok om morgen, men midt på dagen er det tit man skal regne 15 - 30 min mere end hvad skånetrafik / DSB oplyser. årsagen til de fleste forsinkelser midt på dagen er tybisk godstogene. I dag / nat gik det så helt galt, toget fra Kbh H kl 2213 kørte fint til tiden, men da vi nåede ud på broen holdt vi så temmelig længe pga af signal fejl,vi var fremme i Hyllige kl 2303. skulle så videre med pågatoget, afgang kl 2315, men suk, tiden blev rykket flere gange og sluttede med at vi kom fra Hyllige 2348 og var så hjemme kl 0003. Min normale rejsetid er 47 min, så ja ! jeg har krav på erstatnings billet, men hvad kan jeg bruge det til, det er så nr.3 i December jeg skriver, men hvis jeg havde gidet at notere dem alle kunne det blive til 5 stk for kun december, det er sgu for ringe.
ronny85 Posted December 9, 2011 Report Posted December 9, 2011 Jeg har endnu ikke oplevet problemer med toget endnu. Men kører også om morgen MOD swe. Arb om natten i DK
Menace Posted December 9, 2011 Report Posted December 9, 2011 Er helt enig i at togene kører utilfredsstillende, jeg lærte dog af december for 3 år siden, så december for mig, er biltid :-)
Kvalm Posted December 9, 2011 Report Posted December 9, 2011 Er helt enig i at togene kører utilfredsstillende' date=' jeg lærte dog af december for 3 år siden, så december for mig, er biltid :-)[/quote'] Der tilbydes ellers plads til alle fremover, fordi SJ har masser af tog i overskud: http://politiken.dk/indland/ECE1474375/svenskerne-tilbyder-6000-siddepladser-til-danske-togpendlere/ (dét hjælper så ikke på den svigtende sikringsteknik - såsom sporskifter og signaler)
Jakriborg Posted December 9, 2011 Report Posted December 9, 2011 http://eod.dk/f/ giver et fint billede af situationen, og jo flere, som skriver forsinkelser på, desto mere retvisende et billede får man.
Recommended Posts