dk-se-borger Skrevet January 24, 2012 Rapporter Skrevet January 24, 2012 Der var engang hvor man kunne se salgspriser på boliger solgt i samme område, som den lejlighed man kigger på på Hemnet.se. JEg kan ikke finde denne "knap" nu på hemnet.se siden, er der nogen der ved hvor den er? Eller har et link til en anden service der kan vise faktiske salgspriser på boliger i Malmø?
larscph Besvaret January 24, 2012 Rapporter Besvaret January 24, 2012 Du kan se lagfarter på sydsvenskan.se - det gælder så kun ejerboliger, ikke bostadsrätter.
fdhin Besvaret January 24, 2012 Rapporter Besvaret January 24, 2012 Ved godt hvad det er for en du tænker på, men var det ikke bare en reklame på hemnet hvor man skulle betale for rent faktisk at se priserne? Imellemtiden kunne side 11 og frem i denne PDF måske interessere: http://maklarstatistik.se/media/11213/f%C3%B6rdjupad_statistik_201201.pdf
dk-se-borger Besvaret January 24, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret January 24, 2012 Hej Lars, det er jo meget godt, men det er en bostadsrätt jeg er interesseret i,.. nogle andre bud???
Kvalm Besvaret January 24, 2012 Rapporter Besvaret January 24, 2012 det er jo meget godt' date=' men det er en bostadsrätt jeg er interesseret i,.. nogle andre bud?[/quote'] Så lige denne - ved ikke hvad det er: www.maklarstatistik.se
Mammut Besvaret January 25, 2012 Rapporter Besvaret January 25, 2012 Booli.se Hej Lars, det er jo meget godt, men det er en bostadsrätt jeg er interesseret i,.. nogle andre bud??? Prøv www.booli.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu