Pede Besvaret March 29, 2012 Rapporter Besvaret March 29, 2012 Tror i kan ta det helt roligt. Hvis der skulle ske noget med Øresundsbroen bliver det nok pga en uheldig kaptajn fremfor terrorister. Det er langt nemmere og mere interessant at gøre noget ved Nørreport/Hovedbanen og det er også der PET har deres primære fokus.
briped Besvaret March 29, 2012 Rapporter Besvaret March 29, 2012 Tror i kan ta det helt roligt. Hvis der skulle ske noget med Øresundsbroen bliver det nok pga en uheldig kaptajn fremfor terrorister. Det er langt nemmere og mere interessant at gøre noget ved Nørreport/Hovedbanen og det er også der PET har deres primære fokus. Men Øresundsbroen rammer to regioner, hvoraf den ene inkluderer Nørreport og Hovedbanen. Men personskaderne forestiller jeg mig ikke er så stor ved et angreb på broen som ved Nørreport/Hovedbanen.
Rikke Rost Besvaret March 29, 2012 Rapporter Besvaret March 29, 2012 Bare rolig....De ændrer fokus fra antallet af dræbte til antallet af arbejdsløse....meget nemmere at få et samfund til at styrte i grus, såfremt oprør og opstand kommer indefra. Og det gør det, såfremt Øresundsbroen synker i grus....
Pede Besvaret March 29, 2012 Rapporter Besvaret March 29, 2012 Men Øresundsbroen rammer to regioner' date=' hvoraf den ene inkluderer Nørreport og Hovedbanen. Men personskaderne forestiller jeg mig ikke er så stor ved et angreb på broen som ved Nørreport/Hovedbanen.[/quote'] Mener du i den grad overvurderer Broen og Øresundsregionens betydning. Der er intet vitalt der bliver berørt af at broen sættes ud af spillet. Den bro har ikke engang den ringeste interesse for sådanne tosser.
Mohlin Besvaret March 29, 2012 Rapporter Besvaret March 29, 2012 Mener du i den grad overvurderer Broen og Øresundsregionens betydning. Der er intet vitalt der bliver berørt af at broen sættes ud af spillet. Den bro har ikke engang den ringeste interesse for sådanne tosser. Jo det tror jag. Uppmärksamheten - att spränga en bro mellan två länder.
Pede Besvaret March 29, 2012 Rapporter Besvaret March 29, 2012 Haha ja, hvis man kunne springe broen i luften ville det da skabe opmærksomhed men det er jo heller ikke en mulighed.
Rikke Rost Besvaret March 30, 2012 Rapporter Besvaret March 30, 2012 Det er sgu da nemt.... meget nemmere end du tror.
Pede Besvaret March 30, 2012 Rapporter Besvaret March 30, 2012 Det er sgu da nemt.... meget nemmere end du tror. Så er jeg sku ikke sikker på jeg tør køre over på arbejdet her om lidt Noget der er nemt er at gå ind på Nørreport og smide en håndgranat. Grunden til det ikke sker er at i virkeligheden er det ikke så nemt som det lyder alligevel. At skaffe et skib. Skaffe den rette mængde sprængstof. Sejle til broen. Ha viden om sprængning til rent faktisk at kunne placere enten skib eller sprængstof så en sprængning bliver til andet end en tom prut. Alt dette uden nogen får nys om det. Jojo, det er sikkert nemmere end jeg tror.
Rikke Rost Besvaret March 30, 2012 Rapporter Besvaret March 30, 2012 Du kigger her http://www.webvejr.dk/ais.htm Så finder du en stor nok skude og så har man en bette motorbåd klar...= kapret. Stille og roligt uden panik..... Så er det fuld skrue på en af hovedpillerne på broen og så er det overstået. Ingen sprængning, ingenting.... Men bare en knækket bro. Og det er meget meget enkelt.... Sæt nu ham kaptajnen på den der ikke gad stoppe reelt set havde et ærinde om at skade broen. Med den størrelse skib, så er en lille bro intet problem for 30.000+ tons fartøj med 10-15 knobs fart....
Rikke Rost Besvaret March 30, 2012 Rapporter Besvaret March 30, 2012 Sådan en som den her der er på vej ned igennem sundet lidt nord for Helsingborg... http://www.marinetraffic.com/ais/dk/shipdetails.aspx?imo=9380831 51.000 tons fuldt lastet med kemikalier. Tror du det er nemt at gøre skade på broen med sådan en skude? Ja det tror jeg nok det er....
sup3rior Besvaret March 30, 2012 Rapporter Besvaret March 30, 2012 Jeg tror nu ikke vi set ud fra et terrorsynspunkt skal frygte at det sker... Der er mere skræk i at nakke folk på nørreport end at lukke Øresundsbron. Men en godt bedugget russer med lasten fuld af vodka er nok nærmere det der vil ske...
Lynge Besvaret March 30, 2012 Rapporter Besvaret March 30, 2012 Jeg tror nu ikke vi set ud fra et terrorsynspunkt skal frygte at det sker... Der er mere skræk i at nakke folk på nørreport end at lukke Øresundsbron. Men en godt bedugget russer med lasten fuld vodka er nok nærmere det der vil ske... Helt enig, de vil slå mennesker ihjel ikke ødelægge en bro mellem Denmark og Sverige. Tror også vi kan tage det helt roligt hehe
Pede Besvaret March 30, 2012 Rapporter Besvaret March 30, 2012 Nej kom nu. Ik så kedelige. Øresundsbroen er da verdens navle
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu