Rikke Rost Skrevet July 10, 2012 Rapporter Skrevet July 10, 2012 Så kunne i ha' sparet lidt ved at kigge lidt i den gruppe her på facebook! http://www.facebook.com/groups/269143506435532/
larscph Besvaret July 10, 2012 Rapporter Besvaret July 10, 2012 Eller holde farten? Jeg holder altid farten i tunnelen :)
Rikke Rost Besvaret July 10, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret July 10, 2012 Det er også en go' idé! At tabe fart er sku noget skidt.... Jeg holder altid farten i tunnelen :)
larscph Besvaret July 10, 2012 Rapporter Besvaret July 10, 2012 Det er også en go' idé! At tabe fart er sku noget skidt.... Præcist... Så ender man med at holde stille halvvejs ovre!
ice Besvaret July 11, 2012 Rapporter Besvaret July 11, 2012 Mon ikke det er for at kompensere for manglende trafik på broen, staten skal jo have pengene og når de ikke kan få dem fra deres øresundsbro snylteselskab, må de jo få dem ind i bøder i stedet.
MKE Besvaret July 11, 2012 Rapporter Besvaret July 11, 2012 Mon ikke det er for at kompensere for manglende trafik på broen' date=' staten skal jo have pengene og når de ikke kan få dem fra deres øresundsbro snylteselskab, må de jo få dem ind i bøder i stedet.[/quote'] Hvor´n synes du da, at lovgivningen skal være for biler - og den hastighed de kører? Hvorfor er du f.eks. ikke minister for området? Eller statsminister? Mvh. Michael
Igelkottar Besvaret July 11, 2012 Rapporter Besvaret July 11, 2012 Æhm hvorfor kan jeg ikke se det fb link ? : /
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu