Gio Skrevet September 2, 2012 Rapporter Skrevet September 2, 2012 Opdateret Information fra Trafikcentret Starttid: 2012-09-02 19:01 Forventet sluttid: 2012-09-02 20:30 Placering: Øresundsbron Retning: Mod Danmark Hændelse: Ulykke Restriktion: Broen er lukket for motorvejstrafik
Gio Besvaret September 2, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret September 2, 2012 ...og så er der åbent igen.
Sune Besvaret September 2, 2012 Rapporter Besvaret September 2, 2012 En eller anden dag lærer folk vel at kikke i spejlene før de trækker ud.
Gio Besvaret September 3, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret September 3, 2012 http://ekstrabladet.dk/112/article1818889.ece Uheldet ved Øresundsbroen til aften blev forårsaget af en svensk kvinde' date=' der panikkede midt i sin overhaling[/quote']
Rikke Rost Besvaret September 3, 2012 Rapporter Besvaret September 3, 2012 Vi skal lige ha det hele med Jesper! Han var med ombord på en bus, som kvinden skulle til at overhale, da en anden bil, der lå mellem hende og bussen, trak ud. - Kvinden kom susende udenom den anden bil. Vores buschauffør når slet ikke at reagere, fordi hun kommer med så høj en fart, fortæller Lukas Lundvald Nielsen. Han siger, at kvinden panikker ved synet af den anden bil, der trækker ud. Hun ender med at rykke i rattet og hamrer ind i autoværnet, hvorefter bilen vender rundt på taget.
Gio Besvaret September 3, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret September 3, 2012 Vi skal lige ha det hele med Jesper!Nu tænkte jeg folk kunne klikke på linket, hvis de fortsat var nysgerrige... ;)
Lollikken Besvaret September 3, 2012 Rapporter Besvaret September 3, 2012 Vi skal lige ha det hele med Jesper! Det ændrer jo ikke rigtigt noget. Man skal jo køre efter forholdene og som mormor altid sagde: "Husk at alle de andre billister er nogle idioter" Når jeg overhaler en bus/lastbil, hvor der kører en bil bagved, er jeg altid opmærksom på at bilen pludselig kan trække ud, for det sker jævnligt. Ikke anderledes end jeg forventer anderledes sidevind omkring bropillerne....
Pede Besvaret September 3, 2012 Rapporter Besvaret September 3, 2012 Det sker ikke bare jævnligt men sindssygt ofte. Der kan være tom vej en kilometer bag en men lige som man skal til at overhale trækker klovnen ud foran en så der skal bremses op. Så vildt at så mange mennesker er udstyret med beskadiget orienteringssans.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu