jacobe Skrevet September 29, 2012 Rapporter Skrevet September 29, 2012 Det har været oppe at vende på debatten for en del år siden, men lad os lige få en update: Er der nogen der har set Rodalon til salg i Sverige??
Hippy81 Besvaret September 29, 2012 Rapporter Besvaret September 29, 2012 Hej, nope - ihvertfald ikke i Helsingborg området, plejer at købe det i Matas, Helsingør :D Side bemærkning, jeg har arbejdet hos Brenntag-Nordic som fremstiller Rodalon, så jeg skal lige prøve at høre what's up med Sweden ;) /Brian
Gio Besvaret September 29, 2012 Rapporter Besvaret September 29, 2012 Søg på Bensalkonklorid / Bensaltensid i Sverige.
jacobe Besvaret September 29, 2012 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2012 Tak, men hvad jeg umiddelbart kan læse mig frem til er, at det primært er beregnet til mugbekæmpelse og desinficering. Jeg skal bruge noget ala Rodalon til at fjerne lugt, i dette tilfælde kattepis. Det eneste svensken tilsyneladende kender til er eddike, men mange års erfaring som katteejer har lært mig, at det eneste der reelt er effektivt er Rodalon. Kommer dog ikke til DK før mandag, så håbede på at det kunne fås i Sverige efterhånden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu