Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvis nogen af jer plejer at bruge Nordeas fillial i lufthavnen til at hæve rejsevaluta - så vær OBS på at den er lukket per 1/9.... Jeg ringede til telefonbanken for at være sikker på at de havde penge hjemme som jeg skulle have med på tur - og de fortalte så at afdelingen var lukket. Det var nok den fillial jeg har brug flest gange - så æv til det da... :thumbdown

Besvaret
Det er den lige ved biludlejnings skrankerne? I T3?
Den der lå mellem biludlejeningsfirmaerne og der hvor ankommende passere kommer ud gennem toldkontrollen i terminal 3! Der er kommet en "valutaveksler*" i stedet for! *kan ikke huske navnet på den, det er noget ligende Forex
Besvaret

De 2 Nordea filialer i lufthavnen er lukket fordi de ikke tjente nogen penge. Ren underskudsforretning. Det kan være Danske kan tjene siden de stadig er der, eller har valgt at køre det som ren branding.

Besvaret

Ja det er vel fordi de ikke tjente penge på dem - men det var god service for deres kunder syntes jeg (i det mindste mig)... Nu skulle jeg i stedet nede og stå i kø i 20 minutter i "min" fillial på Østerbrogade i stedet for bare at kunne snuppe pengene med når jeg alligevel var i lufthavnen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...