bananas Skrevet October 9, 2013 Rapporter Skrevet October 9, 2013 Jeg kan ikke længere uploade et billede. Skulle ellers have skrevet om Swedbank "Bolåne miljonär" annonce, men jeg kan ikke længere få lov at uploade en jpg fil. Jeg får bare timeout. Hvad er der galt?
larscph Besvaret October 10, 2013 Rapporter Besvaret October 10, 2013 Jeg har samme problem. Troede egentlig det var flash på min Mac som lavede ballade - men måske ikke...
Gio Besvaret October 10, 2013 Rapporter Besvaret October 10, 2013 Test fra pc giver dette: Upload fra URL til board smider dette af sig: Begge via Chrome 30.x
larscph Besvaret October 10, 2013 Rapporter Besvaret October 10, 2013 Og på Mac OS/X i Firefox - fejlen opstår efter cirka 30 sekunder....
Gio Besvaret October 11, 2013 Rapporter Besvaret October 11, 2013 Ej heller fra TapatalkDet er vist generelt, og ser ud til at noget peger forkert i opsætningen af vBulletin hos Steen. Jeg har ikke hørt fra ham endnu.
BS Besvaret October 11, 2013 Rapporter Besvaret October 11, 2013 Det er vist generelt, og ser ud til at noget peger forkert i opsætningen af vBulletin hos Steen. Jeg har ikke hørt fra ham endnu. Men nogen af de gange hvor Brian skrev debatten ikke var tilgængelig via browser havde jeg fin adgang via Tapatalk. Derfor jeg lige testede.
Gio Besvaret October 12, 2013 Rapporter Besvaret October 12, 2013 Men nogen af de gange hvor Brian skrev debatten ikke var tilgængelig via browser havde jeg fin adgang via Tapatalk. Derfor jeg lige testede.
Gio Besvaret October 13, 2013 Rapporter Besvaret October 13, 2013 Steen skulle ha' fikset sagerne nu. Jeg har dog ikke lige tid til at teste...
larscph Besvaret October 13, 2013 Rapporter Besvaret October 13, 2013 Test [ATTACH]4612[/ATTACH] Det virker nu :)
larscph Besvaret October 13, 2013 Rapporter Besvaret October 13, 2013 Hmm - til gengæld virker ForumRunner ikke helt længere - jeg får en fejl "parse error" hvis jeg forsøge at åbne "nyeste indlæg". Til gengæld kan jeg godt åbne indlæg hvis jeg går ind via Forums....
Kvalm Besvaret November 2, 2013 Rapporter Besvaret November 2, 2013 Jeg kan ikke uploade filer? - ville ha vedhæftet et par word-filer
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu