Jump to content

Recommended Posts

• Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Vi kan jo håbe på godt vejr og så kan alle "Partymænd" prøve videostuntet med eventuelle bikiniklædte babes nede på plænen foran :)
Det gav mig lige et mentalt billede jeg desværre nok aldrig slipper af med igen.
  • 1 month later...
Besvaret
Æv, jeg ville gerne være med, men kan ikke de næste to weekender :( Håber at kunne være med næste gang, hvis der er åbent for "fremmede" :-)
Du skal være velkommen, bare meld dig til når tiden kommer :)
Besvaret
Det vil jeg gøre' date=' tak :)[/quote'] Og der er skam åbent for fremmede for øvrigt, Dadane26 var med første gang sidst og både PartymanDK og Victor er nye deltagere denne gang :)
Besvaret
Æv, jeg ville gerne være med, men kan ikke de næste to weekender :( Håber at kunne være med næste gang, hvis der er åbent for "fremmede" :-)
Blir sq sjovt at se dig igen CS! :) /kenneth A:cool:
Besvaret
Blir sq sjovt at se dig igen CS! :) /kenneth A:cool:
Hva faen' er det dig? Jo ik' nemt at kende folk bag deres anonymiserede screennames.. :D Ja, det bliver fedt! Jeg ærger mig bare over at jeg ikke kan denne gang :( Det kunne ellers være totalt hyggeligt! :-)
Besvaret
Fantastisk! Rart at komme til at møde folk :)
Damn, jeg ville gerne have været med, men har hverken gamer PC eller tid den dag :-( Kunne ellers være ret sjovt at møde andre Danskere herover og få gamet lidt :-)
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...