Jump to content
sup3rior

Øresunds LAN April 2011

Recommended Posts

Så tillod jeg mig lige at smide tråden op denne gang, det skal jo ikke være Klaus der har alt arbejdet hver gang :) Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 2. April 2011 fra klokken 11.00 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas sup3rior Don A Dannemare Thomas_Lund Lollikken Rene Menace Mickii Kommer måske: Frakkel (Online fra Østrig) Mad: Vi finder på noget når sulten melder sig. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: StarCraft 2, Left 4 Dead 2, COD4 med videre. Forslag postes i tråden. Switch: Undertegnede medbringer sin 16-ports lige som sidst, er der en anden som vil tage en med til bord nr. 2?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Så tillod jeg mig lige at smide tråden op denne gang, det skal jo ikke være Klaus der har alt arbejdet hver gang :) Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 2. April 2011 fra klokken 11.00 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas sup3rior Don A Dannemare Thomas_Lund Kommer måske: Menace Mad: Vi finder på noget når sulten melder sig. Håber at kokken kommer :) Praktiske detaljer:.............. Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: StarCraft 2, Left 4 Dead 2, COD4 med videre. Forslag postes i tråden. Switch: Undertegnede medbringer sin 16-ports lige som sidst, er der en anden som vil tage en med til bord nr. 2?
...........................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Denne gang har jeg ingen planer!!!!!!! =) først weekenden efter.wweeeeee! Jeg er klar til at repræsentere lindeborg i mangel på en Frakkel =)
Du er hermed sat på... Frakkel må så repræsentere Schweiz dernede fra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil da gerne prøve at melde mig på igen, og se om jeg kan holde mig rask helt til april. Har købt Magicka på Stream, og det kunne sikkert være fint at spille multiplayer også, dog kun et 4-spillers spil så vidt jeg lige kunne se.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forsøgte mig med en tentativ tilmelding i den forrige tråd, som åbenbart ikke holdt til at blive båret over :laugh: Men så lad mig gøre den mere specifik her: Jeg vil gerne tilmeldes og lover at melde fra i rimelig tid, hvis det viser sig at jeg ikke kan den dag alligevel. :confused:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Dejligt at se så mange tilmeldinger allerede. :thumbup: Håber helt klart også, at Menace agerer kok endnu engang. :th2:
For øvrigt... synes vi skal lokke Menace med, at han - ligesom bananas - spiser gratis, hvis han atter køber og laver de fine bøffer til os. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Du er hermed sat på... Frakkel må så repræsentere Schweiz dernede fra :)
Det er nu Østrig! Jeg er ikke helt sikker på at jeg får købt en PC/mac inden, den jeg havde med sidste gang står stadig i Malmø. Hvis jeg gør så ses vi da online! :) Det er jo sjovest at spille mod nogen man kender

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forsøgte mig med en tentativ tilmelding i den forrige tråd, som åbenbart ikke holdt til at blive båret over :laugh: Men så lad mig gøre den mere specifik her: Jeg vil gerne tilmeldes og lover at melde fra i rimelig tid, hvis det viser sig at jeg ikke kan den dag alligevel. :confused:
Den glippede sku lige i svinget, men du er hermed sat på :)
Jeg vil da gerne prøve at melde mig på igen, og se om jeg kan holde mig rask helt til april. Har købt Magicka på Stream, og det kunne sikkert være fint at spille multiplayer også, dog kun et 4-spillers spil så vidt jeg lige kunne se.
Noteret, du er også sat på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
For øvrigt... synes vi skal lokke Menace med' date=' at han - ligesom bananas - spiser gratis, hvis han atter køber og laver de fine bøffer til os. ;)[/quote'] enig :) SLET SÅ DET MED AT MAN SKAL SKRIVE EN MIA BOGSATVER :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Konen har frigivet mig, så er klar til LAN ;-) Og kan sagtens lave noget mad igen, (skal nok betale for min del, bruger jo intet strøm eller noget på det og sup3rior brugte jo også lidt tid på det) men skal det være bøffer igen Og hvis det skal, skal det være præcis ligesom sidst mht. entrecote eller ? Kan sådan ca. lave alt..... undtagen ting jeg er for doven til som f.eks sushi, det tager sku for lang tid. Ihvertfald skal vi blive enige om om det skal være lam, svin, okse eller fisk vi skal lave, måske nogen forslag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

hvis der bliver lavet det der Sushi, SÅ melder jeg fra, næget at indtage det, fy hvor det smager :) Det vi fik sidst var rigtig godt, jeg er klar på al slags kød. Dog står lam nok sidst på min ønskeseddel, men spiser det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Konen har frigivet mig, så er klar til LAN ;-) Og kan sagtens lave noget mad igen, (skal nok betale for min del, bruger jo intet strøm eller noget på det og sup3rior brugte jo også lidt tid på det) men skal det være bøffer igen Og hvis det skal, skal det være præcis ligesom sidst mht. entrecote eller ? Kan sådan ca. lave alt..... undtagen ting jeg er for doven til som f.eks sushi, det tager sku for lang tid. Ihvertfald skal vi blive enige om om det skal være lam, svin, okse eller fisk vi skal lave, måske nogen forslag ?
Nu fik vi jo ko sidste gang, så er stemningen til at prøve en gang svin i denne omgang? Og du er forresten rettet til at deltage nu :)
hvis der bliver lavet det der Sushi, SÅ melder jeg fra, næget at indtage det, fy hvor det smager :) Det vi fik sidst var rigtig godt, jeg er klar på al slags kød. Dog står lam nok sidst på min ønskeseddel, men spiser det :)
+ 1.000.000.000.000.000.000.000.000 Sushi = :sick:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Tænkte på (andre forslag er også velkomne): Gris - "Pulled" gris i en burgerbolle med coleslaw og bbq-sauce Okse - Bøf 'sousvide' med kartoffel (denne gang bliver det dog halve bagte kartofler eller pommes anna alt efter mit humør) Fisk - Marineret ovnbagt hvid fisk på en bund af persillerod med kartoffel og persillecreme til Lam - "Pulled" lam ala sharwarma med brød/salt til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Tænkte på (andre forslag er også velkomne): Gris - "Pulled" gris i en burgerbolle med coleslaw og bbq-sauce Okse - Bøf 'sousvide' med kartoffel (denne gang bliver det dog halve bagte kartofler eller pommes anna alt efter mit humør) Fisk - Marineret ovnbagt hvid fisk på en bund af persillerod med kartoffel og persillecreme til Lam - "Pulled" lam ala sharwarma med brød/salt til
Pulled pork stemmer jeg på, så længe det ikke bliver tilberedt ved røgning :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig bliver det tilberedt sousvide :-) Kræver bare lidt længere tid da vi snakker om +20 timer Nogen der kan bage nogen ciabatta boller ? Ellers køber vi bare nogen (hvis vi er enige om gris)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Selvfølgelig bliver det tilberedt sousvide :-) Kræver bare lidt længere tid da vi snakker om +20 timer Nogen der kan bage nogen ciabatta boller ? Ellers køber vi bare nogen (hvis vi er enige om gris)
Den lader vi blafre lidt i vinden i lidt tid og ser om der er nogen som springer på... Ellers køber jeg sku nogen ved en bager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...